آیا حاشیه‌های تعیین مالکیت ابومسلم تمام می‌شود؟

۴ م دیماه ،

hemmat khahi-3-58.jpg

مالک سند ثبتی باشگاه ابومسلم خراسان گفت: آماده انتقال کامل باشگاه هستم.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، خاطرنشان کرد: طبق نظر کارگروه فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان پیگیر یک‌دست شدن سهام ابومسلم هستم و این موضوع تمام شده و هر وقت خریداران باشگاه پا جلو بگذارند، ‌مراحل انتقال تمام می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی بابت انتقال کامل باشگاه وجود ندارد و از نظر من این موضوع تمام شده است و هیچ گرفتاری متوجه مالک بعدی باشگاه نخواهد بود.

عباسی با بیان اینکه برای من تنها ابومسلم مهم است، افزود: به سبب سپری شدن زمان و اینکه ابومسلم دارد تعطیلات نیم فصل را از دست می‌دهد، موضوع انتقال مالکیت باید هر چه زودتر تمام شود و به همین سبب هر طور مجموعه ورزش استان صلاح بداند من در خدمت هستم.

مالک سند ثبتی باشگاه ابومسلم تصریح کرد: دیگر وارد این موضوع نخواهم شد و تنها منتظر انتقال باشگاه هستم و سعی می‌کنم از این موضوع فاصله بگیرم تا آقایان دوباره مدعی نشوند من مقاصد دیگری دارم و به همین سبب سکوت کرده و منتظر تماس اداره کل ورزش و جوانان هستم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد ادامه داد: تیم فوتبال سیاه‌جامگان لیست مازاد ندارد ولی تیم‌های دیگر چند بازیکن ما را می‌خواهند که این انتقال‌ها در صورت صلاحدید سرمربی، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.