آیا خرما قند دارد ؟

آیا خرما قند دارد

هر روز خرما بخورید چون این میوه بی نظیر است.

البته کسانی که دارای بیمار ی قند هستند سعی کنند از این میوه زیاد استفاده نکنند چراکه برایشان مضر است .

خرما بخشی از رژیم غذایی سالم است . آنها از قند ، چربی ها، پروتئین ها و همچنین بسیاری از ویتامینهای ضروری تشکیل شده است یک کیلوگرم خرما شامل تقریبا به ۳،۰۰۰ کالری است . این کالری به تنهایی کافی برای دیدار با نیازهای روزانه بدن انسان هستند.

*–* خرما برای افرادی که از یبوست رنج می برند مفید است. بهتر است یک شب در اب خیس کنید و بعد بخورید تا اثر خود را بیشتر بگذارد 

*–*برای روده بسیار مناسب است و به سلامت روده ها کمک می کند .

*–*خرما در حفظ قلب خود را در شرایط سالم بسیار مفید است . هنگامی که تمام شب را خیس و خرد در صبح و مصرف کنید ، از آنها به اثبات می شود بسیار سودمند برای قلب ضعیف است. و برای کمک به تقویت قلب ،سودمند است.

*–*خرما حتی برای افزایش استقامت جنسی در بدن انسان مفید است.

*–*خرما رسیده حاوی پتاسیم هستند. پتاسیم برای کنترل اسهال مفید است . به راحتی قابل هضم است ، که کمک می کند تا به مقابله با مشکلات اسهال.

*–*علاوه بر آن برای اعصاب و روان نیز بسیار مفید است و سبب ارامش اعصاب است .

*–*۵ خرما در روز بخورید ، آن را یک منبع خوبی از آهن است.علاوه بر آن فسفر زیادی هم دارد که به ارامش و اسودگی اعصاب کمک می کند.

*–*خرما برای درمان سرطان شکم مفید هستند . آنها به عنوان تونیک مفید برای تمام گروه های سنی مفیداست. آنها به عنوان بهتر است به عنوان دارو کار می کنند ، و طبیعی هستند و هیچ گونه عوارض جانبی در بدن راایجاد نمی کند . به راحتی هضم می شود و برای تامین انرژی اضافی و مورد نیاز استفاده می شود .

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. رضا:

    قند خرما فروکتوز است که در فرایند متابولیسم تبدیل به گلوکز میشود وکالری بسیار بالایی دارد اما بسیار ماده مفیدی است اما خرما تنها مرکباتی است که نیاز به شستن ندارد تا به حال هیچ کس از خوردن خرمای شسته نشده مریض نشده است وگزارشی از ان دردست نیست و این جزء معجزات خرما است.بنده ۳۶ سال است که همیشه خرمای نشسته میخورم تا به حال مریض نشده ام .

  2. میثاق:

    مطالب مفید و منطقی است اما ترجمه خیلی بد بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.