آیا سازمان بیمه سلامت به سرنوشت سازمان ملی مهارت دچار می شود؟

با وجود اینکه ۳ روز تا وعده معاون وزیر کار برای تشکیل سازمان بیمه سلامت باقی مانده اما شینده ها حاکی از آن است که سازمان بیمه سلامت نیز همانند سازمان ملی مهارت فقط در مرحله ابلاغ باقی می ماند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، چند روزی است که رسانه های خبری پیگیر تشکیل سازمان بیمه سلامت اند و این امر که پیداست تلاش رسانه ها به ثمر خواهد نشست به گونه ای که عمادی، معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی مصاحبه اخیر خود اظهار داشت: در حال حاضر مقدمات لازم برای تشکیل سازمان بیمه سلامت فراهم شده و همکاری های لازم بین سازمان های بیمه گر وجود دارد.

وی با اشاره به تشکیل سازمان بیمه سلامت تا اواسط شهریورماه سال جاری گفت: علاوه بر بخش درمان سازمان تامین اجتماعی ۱۷ سازمان بیمه گر دیگر نیز تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار می گیرند. اما شنیده ها حاکی از آن است که سازمان تامین اجتماعی و تعدادی از دستگاه هایی که قرار است زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت باشند زیر بار نمی روند تا سازمان بیمه سلامت تشکیل شود.

سوال اینجاست که به راستی سازمان بیمه سلامت تا آخر هفته تشکیل می شود؟ آیا سازمان بیمه سلامت گرفتار سرنوشت سازمان ملی مهارت می شود و یا تشکیل آن تا ۳ روز دیگر حتمی است؟/ف

گزارش: سمیه زرچینی


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.