آیا قطعی‌های اینترنت مشترکان حدود تعیین شده‌ای دارد؟

مشترکانی که برای اتصال به اینترنت از اشتراکات ماهانه و سالانه استفاده می‌کنند براساس تعرفه با حد مجازی از قطعی مواجه خواهند بود و در غیر این صورت شرکت خدمات‌دهنده ملزم به پرداخت جریمه است مگر این‌که…

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، ، قطعی‌های اینترنت مشترکان حدود تعیین شده‌ای دارد که درصورت تجاوز از این حدود شرکت ارائه‌کننده خدمات با جریمه‌هایی مواجه می‌شود اما گاه برای قطعی‌های بلندمدت اینترنت جریمه‌ای وجود ندارد.

بنابر آنچه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور اعلام کرده، قطعی‌هایی که ناشی از قوه قاهره مانند حوادث طبیعی باشند شامل جریمه نمی‌شوند، در این موارد و تنها مدت زمان قطعی از آبونمان کسری می‌شود. همچنین اگر قطعی اتصال به دلیل خرابی تجهیزات مشترک باشد، شرکت ارائه‌کننده خدمات جریمه نخواهد شد.

قطعی‌هایی که بنا به درخواست مشترک صورت بگیرند (مواردی مانند انتقال محل سکونت، تست شبکه داخلی و…) قطعی‌های ناشی از تخطی مشترک از قوانین و مقررات، قطعی ناشی از عدم پرداخت صورت حساب نیز از دیگر مواردی هستند که در آن‌ها جریمه‌ای برای شرکت ارائه‌کننده خدمات در نظر گرفته شده است.

اما آخرین بند این موارد هم به زمانی مربوط می‌شود که قطعی اینترنت ناشی از صدور احکام قضایی و یا امنیتی کشور باشد که در این حالت نیز مدت زمان قطعی از شارژ ماهانه کسر خواهد شد.

خبر های مرتبط:

  1. اختلال و قطعی درشبکه اینترنت پرسرعت بی سیم ایرانسل
  2. اعلام تعیین قیمت اینترنت کاربران و سهم اینترنت بین‌الملل
  3. قطعی ۲۰ درصد ارتباطات اینترنت کشور

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.