آیا «محسن چاوشی» ماه رمضان به تلویزیون می آید!؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

محسن چاوشی

محسن چاوشی

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه ماه رمضانی «ضیافت الهی» بر حضور خوانندگان ایرانی در این برنامه تاکید کرد و گفت: محسن یگانه، محسن چاوشی، رضا صادقی، حمید حامی، محمد علیزاده و معراج محمدی از جمله خوانندگانی می باشند که شب‌های ماه مبارک رمضان میزبان آنها خواهیم بود.

محمدتقی فاضلی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: برنامه زنده «ضیافت الهی» جهت حمایت معنوی از بیماران ام‌اس از چهارشنبه هفته آینده، ۱۹ تیر با اجرای شهرام شکیبا و فرهاد فخربخش روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

وی با اشاره به حضور میهمانان در برنامه «ضیافت الهی» یادآور شد: این برنامه از هفته آینده هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت تا آخر ماه مبارک رمضان از تالار مرکز همایش‌های رازی پخش زنده می‌شود؛ ضمن اینکه با حضور خوانندگان مطرح کشور و همچنین بازیگران همراه است.

تهیه‌کننده و کارگردان «ضیافت الهی» در ادامه از حضور بازیگران سریال طنز «خروس» در برنامه خبر داد و گفت: جواد رضویان و یوسف تیموری از جمله بازیگران سریال «خروس» می باشند که حضورشان در «ضیافت الهی» قطعی شده است. کامران تفتی هم از جمله بازیگرانی است که حضورش در برنامه قطعی است. شب اول ماه مبارک رمضان «ضیافت الهی» قرار است میزبان محسن چاوشی، محسن یگانه و جواد رضویان باشد.

منبع: ایسنا


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.