آیا پروازهای حجاج به فرودگاه امام خمینی (ره) می رود؟

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت با بیان اینکه مسئول هماهنگی مسائل حج سازمان حج و زیارت است گفت: ما مخالف انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام خمینی (ره) هستیم.
بنیامین شکوه‌فر گفت: طبیعتا مسئول هماهنگی‌های مسائل مربوط به حج، سازمان حج و زیارت است و باید این هماهنگی برای انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام(ره) هم با این سازمان انجام می‌‌شد.

وی با بیان این‌که این موضوع کارشناسی نشده است، اظهارداشت: سازمان حج و زیارت پیش از فراهم شدن مقدمات لازم، قویا با انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام(ره) مخالف است.

شکوه‌فر همچنین از مسؤولان فرودگاهی کشور دعوت کرد تا در جلسه‌ای به بررسی کارشناسی به این

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت در ادامه با بیان این‌که ظرفیت پذیرش فرودگاه امام(ره) برای زائران، استقبال کنندگان و بدرقه‌کنندگان کافی نیست، اظهار داشت: براساس تصمیم‌های قبلی، قرار بود سالن حجاج در فرودگاه امام(ره) راه‌اندازی شود که هنوز این کار انجام نشده است.

وی تاکید کرد: در شرایط موجود و با توجه به امکانات این فرودگاه، این موضوع از نظر ما منتفی است، تا زمانی که سالن حجاج در فرودگاه امام (ره)، راه‌اندازی شود.

شکوه‌فر از مسئولان شرکت فرودگاه‌های کشور درخواست کرد، پیش از آن‌که مطلبی را خبری کنند، آن را در جلسات کارشناسی به جمع‌بندی برسانند و بعد خبرش را اعلام کنند.

رسولی‌نژاد، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور پنجم تیرماه از انتقال پروازهای حج تمتع و عمره از زمستان امسال به فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داده بود.

۴۷۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.