آیا پلیس آمریکا از انفجارهای بوستون خبر داشته است؟ + فیلم

۲۷فروردین۱۳،

انفجارهای روز قبل در شهر “بوستون” سبب افزایش نگرانی‌ها در ایالات متحده شده است. اما مسئله‌ای که تعجب تماشاچیان را برانگیخته بود، تدابیر شدید امنیتی در پیش از آغاز این مسابقه دو بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران؛ به دنبال انفجارهای روز قبل در شهر “بوستون” در ایالات متحده، باز هم بحث حملات تروریستی در این کشور مطرح شد. پلیس ایالت متحده، پس از انفجار دو بمب در مسابقه ماراتن به سرعت تدابیر امیتی را در تمامی مناطق افزایش داد. اما مسئله‌ای که در این اتفاق مشکوک بوده و کمتر مورد توجه قرارگرفته، حضور گسترده نیروهای امنیتی و بمب‌یاب در مناطق مختلف مسیر مسابقه بوده است به طوریکه در بعضی موارد تعجب تماشاچیان را برانگیخته بود.

“علی استیونسون” که مربی ورزشی دانشگاه “Mobile” در ایالت الاباما است، در این مسابقه ماراتن شرکت داشته و ناظر بر تمامی حوادث بوده است. “استیونسون” که شخصا در این مسابقه دو شرکت داشته با اشاره به حضور نیروهای امنیتی در تمامی نقاط اظهار داشت که وی در اکثر مسابقات ماراتن در سراسر جهان شرکت کرده ولی تا به حال یک‌چنین مراقبت امنیتی را ندیده است.

این دونده خوش شانس گفت” سگ‌های بمب‌یاب در ابتدا و انتهای مسیر مسابقه دائما در حال جستجو بودند. پلیس هم با پی بردن به تعجب تماشاچیان به آنها می‌گفته که این کارها تنها یک نوع تمرین بوده و اشخاص نباید نگران چیزی باشند”. “استیونسون” اعتقاد دارد که که تدابیر امنیتی پلیس یک نوع تمرین صرف نبوده و احتمالا از وجود بمب اطلاع داشتند. وی بیان کرد که پلیس به احتمال بسیار قبل از آغاز مسابقه تهدیدی برای وجود بمب در مسیر سابقه دریافت کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.