آیا کرم حلزون واقعا موثر است ؟

ملت ایران: شاید سال های قبل که در مورد کرم حلزون چیزهایی می شنیدید، تعجب می کردید و حتی آن را مسخره می‌نمودید. ولی در حال حاضر با انجام تحقیقات فراوان روی فواید این کرم برای پوست، می توانید با خیال راحت تر و مطمئن تری از آن استفاده کنید، خصوصا اگر بدانید بقراط، پدر علم پزشکی نیز در گذشته مصرف آن را توصیه کرده است.

پوست انسان و حلزون تقریبا دارای عناصر یکسانی هستند و تعادل بین کلاژن و الاستین موجود در پوست حلزون تقریبا مشابه پوست انسان است.

کلاژن، پروتئین اساسی نگهدارنده ساختمان پوست است. کیفیت و کمیت کلاژن پوست نقش زیادی در ظاهر آن دارد. به نظر می رسد که دریافت مقادیر متعادل کلاژن منجر به پدیدار شدن آثار جوانی پوست می شود.

الاستین پروتئینی است که در تمام بافت های پیونددهنده یافت می شود. این پروتئین مسئول حفظ توانایی بافت ها در برگشتن به حالت اولیه خودشان بعد از کشیدگی است. الاستین پروتئین ضروری برای حفظ جوانی و حالت کشسانی و ارتجاعی پوست است.

تعادل بین کلاژن و الاستین موجود در پوست حلزون همیشه حفظ می شود، زیرا حلزون به طور طبیعی توانایی تولید ماده ای را دارد که باعث تجدید پوست و حفظ سلامت آن می شود.

وقتی پوسته حلزون آسیب می بیند، به طور طبیعی ماده ای را تولید می کند که باعث ترمیم آن می شود. این ماده حاوی آنتی اکسیدان ها، مواد ضد التهاب، تقویت کننده ها، پروتئین ها، کوآنزیم ها و مواد ارتباط دهنده سلولی است. این مواد اجزای اصلی تشکیل دهنده کرم حلزون هستند.

بقراط از نخستین کسانی است که استفاده از حلزون را برای مراقبت از پوست توصیه کرده بود. بقراط مخلوط شیر ترشیده و حلزون له شده را برای درمان التهاب پوست تجویز می کرد.

آیا می دانید ۱۵۰ سال قبل، حلزون به پنجره های داروخانه ها آویخته می شد؟ این مسئله نشان می دهد اثرات درمانی حلزون توسط متخصصین همواره بررسی شده است.

کرم حلزون سلول های آسیب دیده پوست را حل می کند و باعث ایجاد سلول های جدید و سالم می شود. در حقیقت باعث تجدید پوست می شود

کرم حلزون چیست؟کرم حلزون یک ماده آرایشی است که حاوی ماده چسبناک (slime) حلزون می باشد. این همان ماده ای است که در حال حاضر برای درمان التهابات پوستی، بهبود جای جوش و حتی ترک های پوستی در فرآورده های مختلف آرایشی استفاده می شود.

حلزون به دلیل داشتن این ماده، هرگز دچار عفونت یا التهاب پوستی نمی شود.

وقتی کرم حلزون روی پوست مالیده شود، باعث نرمی، شفافیت و کاهش قرمزی و التهاب پوست می شود.

قبل از بیان فواید کرم حلزون برای پوست باید گفت که جمع آوری این ماده مفید از حلزون باعث آسیب یا مرگ حلزون نمی شود و بعد از آن، حلزون به طور سالم به طبیعت برمی گردد.

۱۰ فایده کرم حلزون برای پوست

قبل از استفاده از کرم حلزون باید پوست شما تمیز باشد. وقتی این کرم را روی پوست تمیز خود مالیدید، با سلول های پوستی شما ترکیب می شود و اثرات زیر را به همراه دارد:

۱- فرآیند درمان طبیعی آسیب های پوستی را تحریک می کند.

۲- التهابات پوستی را کم می کند.

۳- سلول های آسیب دیده پوست را حل می کند و باعث ایجاد سلول های جدید و سالم می شود. در حقیقت کرم حلزون باعث تجدید پوست می شود.

۴- سبب ترمیم سلول های آسیب دیده پوستی توسط اشعه ماورای بنفش نور خورشید می شود.

۵- باعث رشد و تکامل مولکول های کربوهیدراتی نگهدارنده آب در پوست می شود. در نتیجه باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می گردد.

۶- توانایی پوست را در تولید مواد ضد میکروبی بهبود می بخشد. در نتیجه با عفونت های پوستی مبارزه می کند.

۷- باعث بهبود تیرگی، کدورت و لکه های پوست می شود.

۸- نوسازی سلول های پوستی را افزایش می دهد.

۹- جای جوش و زخم های پوستی و ترک های پوستی را کم می کند.

۱۰- با استفاده مداوم از این کرم، سطح پوست شفاف و درخشان می شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

تا این لحظه ۹نظر ثبت شده
  1. نوشین:

    دوماه است استفاده می کنم،به خاطرگودی هایی که جوش زدن در صورتم ایجادکرده بود.واقعاراضی ام.اما حیف که گرونه وبرادفعه ی بعدبه سختی باید پول راجمع کنم..

  2. نام شما...:

    واقعا مسخره اس یک سایت می گه مجوز کرم حلزون باطل شده یه جای دیگه ازش تعریف می کنن ما که اخر نفهمیدیم چی شذ

  3. مهتاب:

    منم یه مدت استفاده کردم کوچکترین تاثیری رو پوست من نداشت . به همه افراد توصیه می کنم اصلا پولشون و صرف این کرم نکنن.چون واقعا بی تاثیره.

  4. مارال:

    من می خواهم بخرم ولی پولشو ندارم کمی گرونه کاش ارزونتر بود

  5. mohammad:

    از فردا میخام شروع به مصرف این کرم کنم امیدوارم خوب باشه و پوستم شاداب بشه.

  6. شیما:

    سلام ، من تازه دارم از کرم حلزون استفاده می کنم قبلا از کرم ضد چروک دیگری استفاده می کردم فعلا که پوستم به جای اینکه بهتر شود بدتر شده !در این فکرهستم که مصرف آن را قطع کرده و همان کرم قبلی را استفاده کنم

    • مریم:

      اصلا مصرف نکنید خیلی بده پوست من خیلی بد شده. پولتونو دور نریزید.

  7. منیره دانشمنذ:

    hamash tablighateh.ma6nafar hich natijehie nagereftim..motasefam

  8. sara:

    سلام ببخشیدبهترین مارک کرم حلزون واسه جای جوش ولکهای بوست چه نوع کرم حلزونی است باتشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.