آیت​الله جنتی: کسانی که به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه می باشند، خائن به نظام و مردم ایران می باشند

۱۴فروردین۱۳،

دبیر شورای نگهبان در جلسه مسوولان ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:حفظ آرامش جامعه و همدلی بین مسوولان از شروط لازم برای انتخاباتی پرشور است.

آیت​الله احمد جنتی در جلسه ای با حضور رییس ستاد انتخابات استان نهادهای تامینی و هیات های نظارت انتخابات اصفهان اظهار کرد: مساله انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: کسانی که به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه می باشند، خائن به نظام و مردم ایران می باشند. کسب رضایت مردم وظیفه شرعی، اخلاقی وسیاسی مسوولان است و همه کارگزاران باید بر آن اهتمام ورزند.

دبیر شورای نگهبان شرط دوم برگزاری انتخابات حماسه ساز را همدلی بین مسوولان دانست و عنوان کرد: اختلاف سلیقه در بعضی زمینه ها وجود دارد ولی مسوولین باید باهم هماهنگ باشند .

آیت​الله جنتی خاطر نشان کرد: در مقابل رفتارهای خلاف شرع، قانون شکنی و بداخلاقی، دستگاه های ذیربط باید برخوردهای قانونی داشته باشند و دستگاه های امنیتی وناظران وظایف خود را به خوبی انجام داده و در اجرای عدالت کوشا باشند.

همچنین در این جلسه رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با تاکید بر اجرای جریان انتخابات مطابق با منویات مقام معظم رهبری گفت: در این دوره از انتخابات نیز همانند دوره های قبل با شورای نگهبان همراه خواهیم بود.

محمدمهدی اسماعیلی اضافه کرد: با تدابیر و اقدامات انجام شده در استان کمترین مشکل را در زمینه برگزاری انتخابات داشته ایم .

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.