آیت‌اللهی به ایسنا خبرداد: شایعه برکناری بهروان کذب است/ عابدینی هم صحبت‌هایش را تکذیب کرد

۹ م دیماه ،

1-535.jpg

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با تکذیب شایعه برکناری بهروان از ریاست سازمان لیگ گفت: عابدینی هم صحبت‌هایش دربارهٔ کنار رفتن بعضی از مسئولان فدراسیون را تکذیب کرده است.

سید هادی آیت‌اللهی در واکنش به صحبت‌های امیر عابدینی در یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه اعضای مجمع فدراسیون فوتبال خواهان برکناری غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ و همچنین کنار رفتن آیت‌اللهی نایب رئیس اول و مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون می باشند، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: این مصاحبه را خواندم و بنا بر گزارش‌هایی که امروز از همکاران و بعضی اعضای مجمع گرفتم، ظاهرا عابدینی حرف‌هایش را تکذیب کرده است. او معتقد بوده چنین صحبت‌هایی را انجام نداده است. بنابراین بنده فکر می‌کنم آن رسانه در این مورد شیطنت کرده است.

وی افزود: نه فدراسیون فوتبال و نه اعضای مجمع به ویژه در این مقطع زمانی اعتقادی به چنین تغییرات ناگهانی در مسئولیت‌های فدراسیون ندارند و برنامه‌ها طبق روال پیش می‌رود. ما تا پایان سال مجمع فدراسیون را برگزار خواهیم کرد و در آنجا اعضا نظراتشان را مطرح می‌کنند.

نایب رئیس اول فدراسیون با تکذیب شایعه برکناری بهروان گفت: من ۴ روز است که به خاطر جلساتی که در شیراز داشتم و همچنین برگزاری دیدار فردا (یکشنبه) تیم‌های فجر و پرسپولیس به شیراز آمدم و در فدراسیون نبودم. بنابراین اطلاعی از مسائلی که ممکن است در آنجا مطرح شده باشد ندارم. اما با این حال موضوع برکناری بهروان صحت ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.