آیت‌الله تسخیری نماد تقریب مذاهب اسلامی است

۳۰م دیماه ،

وزیر ارشاد درنکوداشت آیت الله تسخیری تصریح کرد:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نکوداشت آیت الله تسخیری با بیان اینکه آیت‌الله تسخیری نماد تقریب مذاهب اسلامی است گفت: حضور ایشان در محافل گوناگون حضوری مدافع آرمان‌های اسلامی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشا اسلامی ، ” سید محمد حسینی” شامگاه شنبه در نکوداشت آیت‌الله تسخیری، اظهار کرد: آیت‌الله تسخیری مصداق بارز داعیه‌ علی‌الله است.  
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: آیت‌الله تسخیری همواره با اشراف و احاطه علمی و چیرگی خاص خود و با سعه صدر و حلم در محافل مختلف شرکت کردند.  
حسینی اظهار داشت: آیت‌الله تسخیری مانند کسی نبوده که در گوشه عزلت نشسته و به تنهایی به کار علمی بپردازند بلکه ایشان در تمام مسئولیت های مدیریتی خود و در نقش یک متفکر علمی به خوبی ایفای نقش کرده اند.  
عضو کابینه دولت دهم اظهار داشت: جدیت این عالم الگویی برای تمام کسانی است که می‌خواهند در مسیر ایشان قدم بگذارند و شخصیت اشخاصی مانند آیت‌الله تسخیری بایدبه جامعه و همگان معرفی شود.  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه آیت الله تسخیری هم با فرهنگ شرق آشناست هم با فرهنگ غرب گفت: ایشان در دفاع از حقوق اقلیت های مسلمان در کشورهای دیگر کوشا بوده است.  
حسینی تاکید کرد: ایشان توانسته از اهداف والای اسلامی دفاع کند و در مسوولیت های مختلفی که داشته وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.  
وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی گفت: آیت الله تسخیری در مجامع مختلف و در دفاع از اصول اسلامی بسیار کوشیده است و در دفاع از حقوق اقلیت های مسلمان در کشورهای مختلف کوشا و ساعی بوده است.  
نکوداشت آیت الله تسخیری با حضور “علی لاریجانی” رییس مجلس شورای اسلامی، علی اکبر ولایتی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل و “سیدمحمد حسینی “وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان ،جمعی از مسوولان فرهنگی و هنری و کشوری به همراه ۹۵ نفر از شخصیت های برجسته ۲۰ کشور و وزرا و روسای سازمان های مختلف کشور در یکی از هتل های تهران برگزار شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.