آیت‌الله جنتی: این چه آزادی بیانی است که غربی‌ها مدعی‌اش هستند؟

در پی حمایت رئیس جمهوری فرانسه از کاریکاتورهای علیه پیامبر اسلام رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، متن بیانیه آیت الله جنتی به شرح زیر است:

جسارت اهانت آمیز ماکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر مکرم اسلام (ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتورهای موهن علیه حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.

چگونه است که مدعیان فرهنگ و تمدن غربی و حامیان لیبرال دموکراسی که از حقوق بشر دم می زنند در چنین حوادثی خود را به خواب خرگوشی زده و از کنار حرمت شکنی و اهانت به پیامبری که «رحمه للعالمین» و «منادی اخلاق انسانی» است و نژاد و قوم و قبیله در نزدش اهمیتی ندارد و قریب دو میلیارد انسان در سر تا سر گیتی از ایشان پیروی می کنند و پیروان حقیقی ادیان آسمانی وی را مورد تکریم و احترام می دانند به راحتی می گذرند؟ به راستی این مدعیان یاوه گو از کدام حقوق بشر دم می زنند؟

چگونه است که در این کشور، رسانه‌های گروهی و دستگاههای تبلیغاتی برای اسلام ستیزی و اسلام هراسی، مجاز و بلکه با وقاحت تمام، مورد حمایت هستند، اما اگر فرد یا رسانه ای بخواهد از جنایات رژیم صهیونیستی سخنی بگوید یا انتقادی کند مورد شدیدترین برخوردها قرار می گیرد؟ این چه نوع آزادی بیانی است که اینان مدعی اش هستند؟

مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم نمودن این اقدام سخیف رئیس‌جمهور فرانسه از سران کشورهای اسلامی، عموم مسلمانان و پیروان راستین ادیان ابراهیمی می خواهد با اعلام انزجار نسبت به حرکت نابخردانه امانوئل ماکرون با اتحاد و انسجام در مقابل این قبیل جسارت ها به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام سکوت نکرده و آرام نگیرند تا دیگر شاهد چنین اعمال وقیحانه ای نباشیم ان شاءالله (و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ).

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.