آیت‌الله علوی گرگانی: به رئیس‌جمهور گفتم منتظر تحقق شعار امید و اعتدال شما هستیم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

در دیدار با اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین؛

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: در گفتگوی تلفنی خود با رئیس‌جمهور به وی گفتم بنده منتظر تحقق دو واژه امید و اعتدال به عنوان شعار شما هستم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین و جمعی از اعضای شورای مرکزی این حزب عصر امروز (شنبه) با آیت‌آلله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که درآستانه ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره) صورت گرفت، آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به نقش موثر علمای دین به عنوان متولیان امر مذهب اظهار داشت: اگر بتوانیم در همه کارها با علمای دین و مسئولان مذهبی همکاری داشته باشیم به نتایج مثبتی می‌رسیم چرا که جامعه نیازمند رهبری است که بایستی در رأس امور دینی باشد و در اینجا مهم پذیرابودن است به این معنا که تذکرات بزرگان چه مقدار عملیاتی می‌شود.   
 
وی با بیان اینکه این فرمایشات عملیاتی نشده و گاهی نیز به نتیجه نمی‌رسد، ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم افرادی در مجلس شورای اسلامی حضور دارند که افراد لایق و جا افتاده‌ای هستند و اگر عزیزان به تذکرات بزرگان توجه کنند خیر و برکت در امور حاصل می‌شود.
 
این مرجع تقلید تأکید کرد: تقاضا دارم دولتمردان و مسئولان مشکلات را از راه مردم بردارند، از طرفی بیکاری و همچنین گرانی دغدغه بسیاری از مردم است.   
 
آیت‌الله علوی گرگانی ضمن توصیه‌ به مسئولان امنیتی و انتظامی اضافه کرد: اگر این مسئولان صلاح می‌دانند زمان خدمت سربازی جوانان تقلیل یابد تا نیروی جوانی به هدر نرود.   
 
وی خاطر نشان کرد: دکتر روحانی در گفتگویی تلفنی سال نو را به بنده تبریک گفت، من در این گفتگو به وی گفتم من منتظر تحقق این دو واژه امید و اعتدال شما هستم و امیدوارم امید مردم را افزایش دهید.   
 
آیت‌الله علوی گرگانی در پایان تأکید کردند: اگر گوش بسپاریم صدای ناله مردم را می‌شنویم و این یک واقعیت است.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.