آیت‌الله مکارم شیرازی:با گرانی بصورت ریشه ای مقابله شود

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، این مرجع روز پنجشنبه در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با وی، خواستار برخورد ریشه ای با گرانی و برخی مشکلات فرهنگی شد و افزود: یکی از عمده نگرانی مردم که همواره از طریق نامه و ایمیل به ما ابراز می کنند، مساله گرانی است.

آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: البته اینکه بخواهند با زور قیمت اجناس را پایین بیاورند، نمی شود بلکه باید بصورت ریشه ای با آن برخورد شود.

وی فعالیت نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاریهای فرهنگی و اجتماعی را مورد تقدیر قرار داد و افزود: این حرکت نیروی انتظامی، اقدام مبارکی است و نباید جلوی این اقدامات مفید را گرفت.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که مردم از آن گله دارند، جریمه دیرکرد بانک ها است که برخلاف صریح شرع مقدس می باشد، در حالیکه نام آن نیز بانکداری اسلامی است.

در ابتدای این دیدار ‘علی لاریجانی’ از اقدامات و مصوبات مجلس هشتم و همچنین برنامه ها و سیاست های مجلس نهم گزارشی ارایه کرد.

گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست، لاریجانی امروز با حضرات آیات ‘لطف الله صافی گلپایگانی’، ‘سیدموسی شبیری زنجانی’ و ‘عبدالله جوادی آملی’ نیز دیدار و گفت ‌و گو کرد.

این دیدارها بدون حضور خبرنگاران انجام شد.ک/۱

/۷۴۰۴/ ۳۸۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۳۰۹۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.