آیت‌الله مهدوی‌کنی در سخت‌ترین دوران از یاری دین خدا دریغ نورزید

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

وزیر دفاع در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: گرچه خدمات درخشان آن عزیز سفر‌کرده به معراج در عرصه‌های مختلف نظام، معرف الگوی مدیریت اسلامی و انقلابی بود لکن نقطه اوج خدمات ایشان را باید در پیوند ناگسستنی روحانیت متعهد به اسلام و انقلاب با مردم بویژه جوانان دانست.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
 
در پیام سردار دهقان آمده است: خبر ارتحال عالم مجاهد، یار و یاور صدیق امام و رهبری، حضرت آیت‌الله حاج محمدرضا مهدوی کنی موجب تأثر و تألم فراوان شد.
 
بی شک نقش اساسی ایشان در شکل‌گیری و پیشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن (ره) و مبارزه با رژیم ستمشاهی که در این راه بارها زندان و شکنجه و تبعید را برای آن عزیز به همراه داشت از حافظه مردم قدرشناس ایران اسلامی محو نخواهد شد.
 
آن مرحوم که به معنای کامل از خویش رسته و به خدا پیوسته بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با کوله‌باری از ایمان، اخلاص، تقوا و تعهد، در سخت‌ترین دوران‌ با وجود خطرات بسیار لحظه‌ای از یاری دین خدا و مقتدای خویش دریغ نورزید و در هر صحنه‌ای که نظام به ایشان احتیاج داشت، با ثبات قدم و بصیرت مثال‌زدنی به ادای تکلیف الهی پرداخت.
 
گرچه خدمات درخشان آن عزیز سفر‌کرده به معراج در عرصه‌های مختلف نظام، معرف الگوی مدیریت اسلامی و انقلابی بود لکن نقطه اوج خدمات ایشان را باید در پیوند ناگسستنی روحانیت متعهد به اسلام و انقلاب با مردم بویژه جوانان دانست.
 
اینجانب فقدان آن عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام عظمای ولایت، سلسله جلیله روحانیت، بیت مکرم و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت الهی و همنشینی با ابرار مسئلت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.