آیت‌الله وحید خراسانی:در سوگ شهادت امام هادی(ع)، فاطمیه دیگری خلق کنید

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران باید در روز سوم ماه رجب یکپارچه سیاهپوش شود، افزود: جوانان غیور شیعی باید عزادار امامی باشند که خون دل و رنج زیادی را تحمل کردند

آیت الله وحید خراسانی خطاب به علما و روحانیون نیز گفت: شما اهل علم همانگونه که یک عمر بر سر سفره امام زمان (عج) نشسته اید، روز سوم ماه رجب، تسلی بخش دل امام زمان(عج) باشید، زیرا نظر امام زمان (ع)به شماست و شما باید مردم را در عزاداری امام هادی (ع) ارشاد و راهنمایی کنید.

وی بااشاره به سوم ماه رجب و اهمیت سوگواری شهادت امام هادی(ع)افزود:اراده امام هادی(ع) متصل به اراده خدای متعال است، بطوری که عنایت امام دهم به شیعیان، ویژه است و این مساله باعث نجات خیلی‌ها از هلاکت شده است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت ماه رجب بیان کرد: گرفتن روزه در هفت روز اول ماه رجب، باعث بسته شدن هفت در جهنم خواهد شد و سفارشات زیادی در روایات شیعه در باره اهمیت این ماه مطرح شده است.

چندی پیش’شاهین نجفی’ خواننده متواری به خارج از کشور، ترانه ای در توهین به امام هادی(ع) اجرا کرد که موجب خشم مراجع تقلید و دوستداران اهل بیت(ع) شد.ک/۱

/۷۴۰۴/ ۵۵۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۴۸۴۸۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.