آیت اللهی: برای برگزاری بازی ها در ماه رمضان مجوز گرفتیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای برگزاری بازی های لیگ برتر در ماه مبارک رمضان از آیت الله مکارم شیرازی مجوز گرفتیم.

سید هادی آیت اللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طبق اطلاعیه ای که فدراسیون فوتبال منشر کرده است تمامی تیم های لیگ برتری باید تمرینات خود را بعد از افطار برگزار کنند در غیر این صورت مرتکب تخلف شده اند و خلاف آیین نامه عمل کرده اند.

وی در ادامه گفت : رویانیان که تا این لحظه مخالف برگزاری بازی ها در ماه رمضان است هیچ نامه رسمی مبنی بر در خواست تعطیلی لیگ در ماه رمضان به ما نداده است و صحبتهایی که مطرح کرده نظر شخصی خودش می باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پخش تلویزیونی بازی های فوتبال نیز گفت: قرارداد قبلی خودمان را با صدا و سیما فسخ کردیم زیرا آنها به تعهدات خود به موقع عمل نکردند هم اکنون با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد بستیم تا این شرکت به عنوان کارگزار رسمی فدراسیون فوتبال عمل کند، امیدوارم بتوانیم با صدا و سیما به توافق برسیم و با یک رقم منطقی پخش بازی ها در اختیار آنها قرار دهیم.

آیت اللهی تصریح کرد: رقم قبلی حق پخش بازی ها که در قرارداد میان فدراسیون و صدا و سیما بود چیزی در حدود ۱۲۰ میلیارد ریال بود تومان بود اما پیشنهاد کنونی ما بالاتر از این مبلغ است و دوست داریم با صدا و سیما به توافق برسیم تا دوستداران فوتبال از دیدن بازی ها محروم نشوند.

رئیس کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای در مورد بخشیده شدن منشوری ها توسط این کمیته که قبلا اعلام شده بود نیز گفت: من هرگز نگفتم که همه بخشیده شدند بلکه گفتم به غیر از کسانی که شاکی خصوصی دارند ما بقی بخشیده می شوند. تا کنون ۷۸ نفر از متخلفان به مراجع قضایی سپرده شدند ۱۲ نفر رضایت شاکیان را گرفتند و مابقی نیز باید رضایت شاکیان را بگیرند.

آیت اللهی در پایان راجع به اینکه گفته می شود میان وی و علیپور دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای اختلاف به وجود آمده، گفت: من هیچ اختلافی با علیپور ندارم و تمامی این شایعه ها زاییده تخیلات برخی هاست ، اتفاقا امروز ظهر من و علیپور ناهار را با هم و در دفترم خوردیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.