آیت الله آملی لاریجانی اقدام موهن اخیرعلیه ساحت پیامبر بزرگ اسلام را محکوم کرد

رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی اقدام موهن اخیر علیه ساحت مقدس حضرت محمد (ص)پیامبر بزرگ اسلام را محکوم کرد و خواستار واکنش سازمان‌های بین‌المللی و مجامع اسلامی شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی اقدام موهن اخیر علیه ساحت مقدس حضرت محمد (ص)پیامبر بزرگ اسلام را محکوم کرد و خواستار واکنش سازمان‌های بین‌المللی و مجامع اسلامی شد.

متن کامل پیام رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.
 
یکبار دیگر دست پلید استکبار از آستین صهیونیسم بین الملل به بهانه آزادی بیان و عقیده بیرون آمد و قلب مسلمانان و موحدان عالم را جریحه دار کرد.
 
هر چند بی حرمتی به ساحت مقدس انبیا الهی،  خصوصا پیامبر اعظم  اسلام حضرت محمد(ص) برای اولین بار نبوده، لیکن در این مقطع از زمان که  بیداری اسلامی منطقه و بلکه جهان را فرا گرفته است،عواقب این اقدام موهن درس بزرگ و فراموش نشدنی به استکبار جهانی و اذناب آن خواهد داد.
 
دولت آمریکا نیز نمی تواند به بهانه آزادی بیان اززیر بار مسئولیت این اقدام غیر قابل گذشت شانه خالی کند.
 
همگام با حرکت عظیم امت اسلامی در سراسر جهان، بر مجامع جهانی خصوصا تشکل‌های بزرگ اسلامی و بالاخص سازمان کنفرانس اسلامی است که از قافله امت اسلام عقب نمانده و به وظیفه شرعی و انسانی خویش در دفاع از اسلام و مسلمین گام اساسی بر دارند.
 
صادق آملی لاریجانی.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.