آیت الله العظمی وحید خراسانی: امام خمینی بزرگمردی است که رأس روحانیت شیعه است + صوت

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۱۵۳۳

آیت الله العظمی وحید خراسانی: امام خمینی بزرگمردی است که رأس روحانیت شیعه است + صوت

مروری بر یک سخنرانی که به برخی ابهامات درباره نسبت آیت الله وحید و نظام پاسخ قاطع می دهد؛

آیت الله العظمی وحید خراسانی: امام خمینی بزرگمردی است که رأس روحانیت شیعه است + صوت

خبرگزاری ممتاز: درباره مواضع آیت الله العظمی وحید خراسانی در قبال نظام، برخی شبهه افکنان شبهاتی را در سطح جامعه و بخصوص طیف های مذهبی القا می کنند مبنی بر اینکه این مرجع تقلید، چندان علقه ای به نظام اسلامی ندارد.

سه شنبه ۱۱ آذر – ۱۹:۲۶

به گزارش ایمنا، واکاوی در مواضع سالهای گذشته این مرجع تقلید، خلاف ادعاهای این مدعیان را اثبات می کند. از جمله این مواضع می توان به یکی از سخنرانی های مهم آیت الله وحید اشاره کرد. این سخنرانی توسط وی درماه شعبان سال ۱۳۶۴ (ه. ش) که به بازدید از مناطق جنگی و شهر اهواز رفته بود ایراد شده است.
آیت الله وحید در این سخنرانی، در ابتدا دلیل بازدید خود را مناطق عملیاتی را دیدن چهره های نورانی رزمندگان جبهه و جنگ اعلام و با اشاره به آیات و روایات وارد شده درباره ی نبرد با دشمنان اسلام، فضیلت شهادت و نبرد در این راه را به رزمندگان متذکر می شود.
آیت الله وحید در ادامه این سخنرانی، چنین می گوید: “من خودم مدتها است که آرزو داشتم که به این سرزمین و دیار سفری بکنم آن هم این سفر فقط به حساب اینکه خودم بیایم از این سفر استفاده کنم و فقط مقصد خودم این بوده که در مجلس شما شرکت کنم چون مجلس شما مجلس دعا است. و این دعا به نظر من مستجاب است. و تمام شرایط اجابت دعا در این سرزمین فراهم است.” وی در سخنرانی خود از امام خمینی (ره) بعنوان بزرگمردی که رأس روحانیت شیعه است یاد می کند و در نهایت، سخنانش را با چند نصیحت اخلاقی به رزمندگان به پایان می برد.
فایل صوتی این سخنرانی در دو بخش در ذیل همین خبر قابل دریافت است.
برای شنیدن فایل صوتی اینجا و اینجا کلیک کنید.

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.