آیت الله جوادی آملی : مردم ستون دین هستند

به گزارش خبرنگار مهر در قم، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی با حضور در حرم حضرت معصومه(س) رأی خود را در صندوق شماره ۴۷۲ انتخابات ریاست جمهوری انداخت و سپس با حضور در جمع خبرنگاران طی سخنانی با تاکید بر اینکه در قرآن، اسلام و اهل بیت(ع) پیام های فراوانی برای ما وجود دارد، گفت: به عنوان مثال در پیام شریعت آمده است که نماز عمود دین است و در سیاست این پیام به این شکل است که مردم ستون دین هستند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید بداند که خدمتگزار مردم و به عبارتی خدمتگزار ستون دین است ابراز داشت: حضرت علی(ع) هم از مردم به عنوان ستون سیاست یاد می‌کردند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: رئیس جمهور باید با توجه به این مطلب در خدمت رسانی خود توجه داشته باشد که به ستون دین آسیب نرساند.

وی ضمن تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم در کمال صیانت نظام را حفظ کرده و آن را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

نوشته آیت الله جوادی آملی : مردم ستون دین هستند اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.