آیت الله زرندی در فضای انقلاب اسلامی تاثیر گذار بود

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، حجت الاسلام ‘محمد جواد ادبی’ در آیین پاسداشت مقام علمی، فرهنگی و دینی ‘آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی’ قرآن پژوه برجسته کشور گفت: این انجمن شاهد برگزاری مراسم برای علما و بزرگانی است که در طول حیات خود حیاتی طیبه داشتند و چنان زندگی کرده اند که مردم برای انتخاب معیارهای زندگی خود به آنان توجه کرده و می کنند.

وی در مورد فعالیت های علمی و اجرایی آیت الله میرمحمدی افزود: ایشان هم در فضای انقلاب اسلامی تاثیرگذار بودند وهم در تصدی امور اجرایی در قوه قضاییه. تدریس در دانشگاه، ارتباط مستمر با فضای حوزه های علمیه، مدیریت خوب در دانشکده الهیات دانشگاه تهران، جد و جهد برای پاسداشت از جایگاه ولایت فقیه در مجلس خبرگان به نشان از حیات پربار این قرآن پژوه برجسته دارد.

وی به فعالیت های انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برای بزرگداشت مقام علمی علما و نخبگان ایران در زمان حیاتشان اشاره و ابراز کرد: باور داریم پاسداشت این بزرگان همواره زمینه ای برای توجه بیشتر مردم نسبت به حیات طیبه این دانشوران و بهره گیری از آنان به عنوان نمونه و الگویی برای زندگی و حیات اجتماعی است.

مراسم پاسداشت مقام علمی، فرهنگی و دینی آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی، قرآن پژوه برجسته، با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرهیختگان ،در تالار شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

فراهنگ **۱۶۳۰**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۴۲۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.