آیت الله مکارم شیرازی: دشمنان به دنبال بدنام کردن دین اسلام هستند

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز سه شنبه در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به انفجارهای روز گذشته کشور عراق افزود: وهابی های متعصب با پشتیبانی آمریکا و اسراییل در ماه مبارک رمضان که ماه ضیافت الهی است، دست به کشتار مسلمانان می زنند که نمونه آن در تاریخ کم است.

این مرجع تقلید با محکوم کردن این اقدام تروریست ها ،‌ گفت : مراکز جهانی و حقوق بشری که این اقدامات را می بینند وسکوت کرده اند نیز محکوم هستند.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه مباحث تفسیر خود گفت: دشمنان اسلام بعد از جنگ احد تلاش داشتند با سیاست گام به گام پیامبر(ص) را فریب داده و با او مصالحه کنند اما خداوند در سوره احزاب به پیامبر دستور می دهد در مقابل کفار و منافقان محکم بایستد.

وی با بیان اینکه مخترع اصلی سیاست گام به گام، شیطان است افزود : قرآن پنج بار این سیاست شیطان را تکرار کرده است و انسان ها را از پی جویی گام های شیطان برحذر داشته است.

آیت الله مکارم شیرازی گفت : دولت های مفسد دنیا نیز با سیاست گام به گام به پیش رفته و در مساله هسته ای تلاش دارند ایران را به سازش بکشانند.

وی ادامه داد: دشمنان غربی اسلام سیاست شیطانی گام به گام را در دو کشور ترکیه و ایران برای از بین بردن اسلام دنبال کردند و به نام زنده کردن باورهای باستانی و تاریخ هخامنشی با تغییر خط و مبدا تاریخ به دنبال محو اسلام بودند که با هوشیاری حضرت امام(ره) و یاوران او این توطئه در ایران ناکام ماند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: امروز هم دست هایی به دنبال زنده کردن این باورها هستند و دشمن به خوبی می دانند که رمز موفقیتش جدا کردن ملت ایران از اسلام است.

وی از مردم و جوانان خواست که از شرکت در مجالس، مطالعه کتاب ها و دیدن فیلم های آلوده که در راستای سیاست های دشمن برای جدا کردن ملت ایران از اسلام است ، خودداری کنند.ک/۲

۵۶۹/ ۵۵۰

۵۴۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۵۲۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.