آیت الله مهدوی کنی: خدمات قدیریان در دوران دفاع مقدس مشهود بود

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نمی توان خدمات و وفاداری احمد قدیریان را نادیده گرفت یادآور شد: خدمت وی در دوران دفاع مقدس به خوبی مشهود بود.
آیت الله محمد رضا مهدوی کنی به نقش و خدمات ارزنده مرحوم احمد قدیریان اشاره کرد و با بیان اینکه نمی توان خدمات وی به انقلاب اسلامی را نادیده گرفت افزود: حقیقتا سردار قدیریان زحمات زیادی را در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام داد و این زحمات را نمی توان نادیده گرفت.

رئیس مجلس خبرگان رهبری وفاداری وی به ولایت فقیه را یکی از مهمترین ویژگی های مرحوم احمد قدیریان عنوان کرد و اظهار داشت: این مرحوم سال‌های متمادی در خدمت ولایت به انجام وظیفه پرداخت و همچنین از یاران شهید بهشتی نیز محسوب می شد.

آیت الله مهدوی کنی در ادامه در خصوص مبارزات سردار قدیریان خاطرنشان کرد: وی علاوه بر حضور در دوران دفاع مقدس،در زمان نهضت انقلاب و پخش اعلامیه های امام خمینی(ره)نیز فعال بود و چند بار دستگیر و شکنجه شد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز مجاهدت های مرحوم قدیریان را ستود و درگذشت سردار احمد قدیریان را به خانواده وی تسلیت گفت .

بنابراین گزارش، سرداراحمد قدیریان از یاران شهید اسدالله لاجوردی و از پیشروان مبارزه با نفاق قدیم و جدید بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست و پس از مدت کوتاهی به دستور شهید بهشتی معاون اجرایی دادستانی کل انقلاب شد.

وی همچنین نقش مهمی در مبارزه با ضد انقلاب و منافقین دهه ۶۰ داشت. مرحوم حاج احمد قدیریان در سال‌های اخیر مشاور وزیر دفاع و مدیرعامل بنیاد شهدای هفتم تیر بود.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.