آیفون الماسی ۵۶ هزار دلاری از راه رسید

۱۶اردیبهشت،

آیفون الماسی 56 هزار دلاری از راه رسید

شرکت Continental Mobile مدل منحصر به‌فرد گوشی هوشمند آیفون ۵ را مزین به قطعات الماس با قیمت ۵۶ هزار دلار وارد بازار کرده است.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، جی‌اس‌ام‌آرنا نوشت : در کشور آمریکا از هر ۳ مشترک تلفن‌همراه یک نفر گوشی هوشمند آیفون دارد اما در حالی که این محصول با این محبوبیت بین مردم رواج پیدا کرده است، چطور می‌توان مدلی از آیفون را به صورت اختصاصی در اختیار گرفت تا از این جماعت مجزا شد؟

شرکت Continental Mobile مدلی از گوشی هوشمند آیفون ارایه کرده است که با داشتن آن از همه کاربران روی زمین متمایز می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که برای در اختیار گرفتن این آیفون باید کمی بیشتر پول خرج کنید، زیرا شرکت Continental که در زمینه تولید کالاهای لوکس تخصص دارد این بار مدل ویژه‌ای از گوشی هوشمند آیفون ۵ مجهز به الماس را روانه بازار کرده است.

شرکت Continental Mobile این گوشی هوشمند منحصر به‌فرد را با قیمت ۵۶ هزار دلار وارد بازار کرده است. البته باید توجه داشت که این گران‌ترین گوشی جهان نیست، ‌زیرا چندی پیش مدل ویژه‌ای از آیفون ۵ اپل که با طلا و الماس تزئین شده بود به قیمت ۱۵٫۳ میلیون دلار به فروش رسید.

اما آیفون ویژه و تازه بخشی از کلکسیون شرکت بریتانیایی Adams and Aurora محسوب می‌شود.

هنوز به درستی اعلام نشده است که روی این مدل ویژه از گوشی هوشمند آیفون ۵ چند قطعه الماس کار شده است‌، اما این طور که می‌گویند تنها ۱۰ مدل از این گوشی هوشمند ساخته شده است و شرکت سازنده قصد تولید مجدد آن را ندارد.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.