آینده، رقیب سرسخت پتروشیمی می شود

۱۶خردادماه،

کارشناس دوچرخه سواری گفت: تیم دوچرخه سواری آینده کشورمان با توجه به کم تجربگی این تیم و شرکتش در دومین تورهای دوچرخه سواری می تواند خوب بدرخشد و رقیب سرسخت پتروشیمی و تیمهای دیگر کشورمان شود.

کارشناس دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم پتروشیمی در تور سینگ کاراک اندونزی شرایط قابل قبولی را در پیش گرفته است و توانسته همیشه در تمامی تورهای دوچرخه سواری به نتایج مطلوب و قابل قبولی برسد.

محمود وفایی گفت: تیم پتروشیمی در رده تیمی در صدر جدول این تور قرار گرفته است و در رده بندی انفرادی علیرضا اصغر زاده و حسین ناطقی توانستند هم در مجموع و هم تیمی جایگاه خود را حفظ کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به آنکه تیم آینده اولین بار است که در این تور شرکت می کند و با توجه به تجربه کم این تیم هیچ انتظاری نداشتیم ولی رکابزنان  تیم آینده توانستند شرایط را به صورت مطلوب برسانند و نشان دهند که می توان در آینده نسبت به این تیم نظر مثبت داشته باشیم.

کارشناس دوچرخه سواری در پایان خاطر نشان کرد: اگر ۲ تیم پتروشیمی تبریز و تیم آینده در این ۲ روز پایانی تور سینگ کاراک اندونزی بتوانند شرایط فعلی خود را حفظ کنند حتماً می توانند به نتایج مطلوب برسند مخصوصاً تیم آینده که در حال حاضر در رده  پنجم قرار دارد و می تواند این پنجمی را به مقامهای دومی و سومی برساند و شرایط را بهتر کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.