آینده ساختمان‌سازی از دید رییس سازمان نظام مهندسی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: در پی بهبود فضای اقتصادی کشور پس از توافقات اخیر، اوضاع صنعت ساختمان نیز بهبود می‌یابد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قطعا با تغییر و بهبود شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، صنعت ساختمان شرایط بهتری پیدا می‌کند اما نباید منتظر معجزه در این صنعت بود.

وی افزود: به‌طور کلی مسائل مربوط به صنعت ساختمان اعم از خرید و فروش‌ها و ساخت مسکن به مسائل داخلی کشور مربوط می‌شود و تحولات سیاسی و اقتصادی کلان تنها می‌تواند تاثیرات مثبت یا منفی جزئی داشته باشند.

هاشمی با ابراز امیدواری از اینکه اقتصاد مسکن به سمت پیشرفت می‌رود و موقعیت صنعت ساختمان بهبود می‌یابد، گفت: به نظر می‌رسد در شرایط فعلی وضعیت اقتصاد و مسکن رو به بهبود است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار کرد: علیرغم اینکه بازار اقتصادی رو به بهبود است اما نباید منتظر معجزه باشیم و به نظر نمی‌رسد تا پایان سال تغییر اساسی در صنعت ساختمان و مسکن داشته باشیم.

وی افزود: شاید تغییرات به وجود آمده در اقتصاد به کاهش درصدی از تورم بیانجامد اما یکباره تغییرات ایجاد نمی‌شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دربارهٔ‌ برنامه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان و مباحث مربوط به مسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدا باید جزئیات برنامه‌های مسکن از سوی وزرات راه و شهرسازی اعلام شود تا بتوان تصمیم‌گیری تازهی داشت و خوب و بد برنامه‌ها را مطرح کرد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.