«آینه های روبرو» در ۶ سینما اکران می‌شود

سینماپرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «آینه های روبرو» به کارگردانی نگار آذربایجانی در ۶ سینمای تهران از روز چهارشنبه ۳ آبان ماه اکران می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم سینمایی که چندی پیش جایزه بزرگ فستیوال «شری» در پاریس را از آن خود کرد، در سینماهای آزادی، پردیس ملت، پردیس زندگی، سپیده و فرهنگ و موزه سینما اکران می شود که بلیط این فیلم در سینما سپیده به صورت نیم بها است.

همچنین در سینماهای فرهنگ و موزه سینما این فیلم در یک سانس اکران می شود.

نگار آذربایجانی در مورد این فیلم نوشته است: « آینه های روبرو روایت انسانیت است درقالب یک داستان ساده از دوستی خالص میان دو انسان… و عبور جسوانه شان ازمرزهای قراردادی و اعتقادی در عرصه تفاوت ها، ارزش ها و باورها. »

در این فیلم «رعنا» و «آدینه» دو زن جوان از دو موقعیت کاملا متفاوت خانوادگی و اجتماعی ، بر اثر حادثه ای با هم مواجه و همسفر می شوند. رعنا زنی کم تجربه و مذهبی است که بخاطر نیاز مالی، پنهانی مسافرکشی می کند و آدینه دختری سرکش و مرفه است که از خانه خود فرار کرده است. در میانه راه رعنا متوجه می شود که همسفرش دارای جنسیتی دو گانه است و قصد تغییر جنسیت دارد… واقعیتی که درک و پذیرش آن برای رعنا، غیرممکن و به منزله عبور از همه مرزهای اعتقادی و سنتی است.

عوامل فیلم «آینه های روبرو» عبارتند از : کارگردان: نگار آذربایجانی، نوشته : نگار آذربایجانی- فرشته طائرپور، بازیگران: شایسته ایرانی- غزل شاکری، همایون ارشادی- نیما شاهرخ شاهی- مریم بوبانی– صفا آقاجانی – رابعه اسکویی – سارا بهرامی و…، با حضور افتخاری:هنگامه قاضیانی – صابر ابر – تورج منصوری، مشاور کارگردان: تورج منصوری، دستیار اول و برنامه ریز: سحر مصیبی، منشی صحنه : آذر تجلی، عکس : رامتین فیروزیان – مانی لطفی زاده
مجری طرح : طهورا ابوالقاسمی، مشاور پروژه : دکتر حسین خطیبی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، اجرای چهره پردازی: مریم متقیان – احسان رشیدی، تدوین: سپیده عبدالوهاب – نگار آذربایجانی، طراحی صحنه و لباس: غزل شاکری، موسیقی: فردین خلعتبری، صدا : مهران ملکوتی – مهرشاد ملکوتی، مدیر فیلمبرداری : تورج منصوری، سرمایه گذاران: فرشته طائرپور ، نگار آذربایجانی ، غزل شاکری و ناجی هنر، تهیه کننده : فرشته طائرپور

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۷۵۹


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.