آینه های رو به رو رکورددار حضور بین‌المللی شد

۱۳م دیماه ،

با دعوت ۶۸ فستیوال/

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم سینمایی «آینه های رو به رو» به تهیه کنندگی فرشته طائرپور تا به حال به ۶۸ فستیوال اروپایی، آسیایی و آمریکایی دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، با دعوت سه فستیوال ایرلند، هوستون، آریزونا و کانادا تعداد فستیوال های نمایش دهنده فیلم «آینه های روبرو» به شصت و هشت فستیوال رسید.

پس از موفقیت های جهانی «جدایی نادر از سیمین» فیلم سینمایی «آینه های روبرو» تاکنون بیشترین تعداد حضور در عرصه های بین المللی را در میان تولیدات سال های اخیر سینمای ایران داشته است.

فیلم «آینه های روبرو» که دهمین هفته اکران خود را در تهران در سینماهای آزادی، زندگی، سپیده با حفظ میانگین فروش پشت سر می گذارد، در شرایطی ادامه حیات داده که فیلم های اجتماعی در هیاهوی دعواهای فرسایشی، در حال آسیب دیدنند و مردم نیز به جای تماشای فیلم های سینمایی، ترجیح می دهند به تماشای این دعواهای جنجالی و نتایج آن بنشینند.

روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه «آینه های روبرو» در دانشگاه مفید شهر قم برای اساتید، دانشجویان و خبرنگاران به نمایش گذاشته خواهد شد و جلسه پرسش و پاسخ فیلم با حضور فرشته طائرپور، نگار آذربایجانی، شایسته ایرانی و غزل شاکری برگزار خواهد شد. نیما حسنی نسب از منتقدان سینمای ایران نیز به دعوت دانشگاه «مفید» در این بحث شرکت خواهد داشت.

فیلم «آیینه های رو به رو» دربارهٔ «رعنا» و «آدینه» دو زن جوان از دو موقعیت کاملا متفاوت خانوادگی و اجتماعی است که بر اثر اتفاق‌ای با هم مواجه و همسفر می‌شوند. رعنا زنی کم تجربه و مذهبی است که به‌خاطر نیاز مالی، پنهانی مسافرکشی می‌کند و آدینه دختری که سرکش و مرفه است و از خانه خود فرار کرده روبه‌رو می‌شود.

در این فیلم غیر از شایسته ایرانی و غزل شاکری، همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی، سارا بهرامی و… به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی ست، آخرین نشست نقد و بررسی این فیلم که چهارشنبه ۱۵ آذرماه سال در محل خیریه رعد برگزار شده بود با استقبال منتقدین و اهالی سینما مواجه شد.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۷۳۷


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.