آیپدهای جدید از راه می‌رسند

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

 

آیپدهای جدید از راه می‌رسند

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات ممتازنیوز: بلومبرگ پیش از این نیز اعلام کرده بود که اپل در حال آماده سازی یک آیپد حدود ۱۳ اینچ است تا بیش از پیش از مشتریان لپ‌تاپ‌ها سهم بگیرد. در گزارش اخیر این رسانه‌ی معتبر نیز مجددا به آیپد ۱۲.۹ اینچی اشاره شده است و علاوه بر آن گفته شده که اپل، از آیپد ایر ۲ با رنگ طلایی رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر اضافه شدن رنگ طلایی گفته می‌شود که اپل قصد دارد سنسور اثر انگشت خوان خود را که با عنوان TouchID شناخته می‌شود به نسل بعدی آیپدها اضافه کند. بیزنس اینسادر هم گزارش کرده که اپل علاوه بر تاچ‌آی‌دی، فناوری NFC را به آیپدها اضافه می‌کند تا امکان استفاده از سرویس پرداخت الکترونیک Apple Pay در این ابزارها نیز میسر شود. اما آیپدها برای استفاده به عنوان کیف پول الکترونیکی بزرگ هستند و احتمالا اپل قصد دارد از امکانات دیگر سرویس اپل‌پی در این ابزارها بهره ببرد.
ipad air 2 10
همچنین گفته می شود که اپل در حال کار بر روی دو بسته‌ی بروز رسانی مهم برای iOS 8 است تا بتواند سیستم پرداخت خود را به آیپدها اضافه کند. انتظار می‌رود آیپدهای جدید نیز همچون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به پردازنده‌ی A8 مجهز شوند یا اینکه اپل نسخه‌‌ی ارتقاء یافته این پردازنده را با ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و فرکانس بالاتر با نام A8+ در آیپد‌ها قرار دهد.

منبع:زومیت
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.