آیپد مینی ۲ با صفحه نمایش رتینا ، تولید سامسونگ

ممتازنیوز:

ipad-mini-2

زمانی که یک شرکت مانند اپل به موفقیت های فوق العاده دست پیدا کرده و طرفداران بیشماری را دور خود جمع کند، کوچکترین کارها و اتفاقات آن زیر ذره بین قرار گرفته و خبرساز می گردد. تمامی کاربران در سراسر جهان همواره برای محصولات جدید اپل انتظار می کشند و همواره انتظار محصولات متفاوت و باکیفیت از این برند خوشنام وجود دارد. با عرضه آیپد مینی تا حدی کاربران در استفاده این شرکت از صفحه نمایشی غیر از رتینا گله مند شدند و اکنون با خبر در پیش بودن عرضه نسل دوم این مینی تبلت خوش استیل باز انتظارات برای رونمایی از آن به اوج خود رسیده است.

شایعات و اخبار در هفته های اخیر در رابطه با زمان معرفی، احتمال تاخیر در عرضه و… در خبرگزاری ها حسابی داغ بود و یکی از مهمترین بحث ها پیرامون محصول پرطرفدار اپل، در رابطه با صفحه نمایش آن بوده است. از زمانی که روابط میان اپل و سامسونگ که تاکنون میلیاردها دلار روابط نزدیک تجاری با همدیگر داشته اند، بابت حقوق ثبت اختراع (پتنت) رو به تیرگی گذاشت، شرکت امریکایی در صدد عقد قرارداد با سایر شرکت های آسیایی جهت تامین پردازنده ها و صفحات نمایش خود برآمد و هر بار با مطرح شدن اسم هایی مانند LG، شارپ و چند اسم دیگر، ظاهرا اپل در نهایت در تصمیم خود تجدید نظر کرده است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری WSJ ، ظاهرا این شرکت با سامسونگ برای تولید صفحات نمایش تبلت آیپد مینی نسل دوم به توافق رسیده است. تولید انبوه و میلیونی آیپد مینی نسل اول با وجود انبوع انتقادات از عملکرد صفحه نمایش آن، باعث شده است که تحلیلگران برای نسل دوم به لطف صفحه نمایشی با رزولیشن بالا فروشی به مراتب بیشتر را پیشبینی کنند و اکنون اپل قصد دارد تا به کمک سامسونگ بر این مشکل غلبه کند.
در این گزارش تاکید شده است که اپل برای تولید و تحویل به موقع تبلت های پرفروش خود، بالاجبار باز دست دوستی را به سمت سامسونگ گرفته است.

Ubergizmo

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.