آی‌فون با نمایشگر بزرگ تنها راه نجات اپل از بحران مالی است

۱۷ام بهمن ،

پیش‌بینی یک موسسه مالی

فاوانیوز: تحلیل‌گران موسسه مالی بارکلیز (Barclays) می‌گویند شرکت اپل برای خروج از بحران مالی کنونی باید یک گوشی با نمایشگر بالای ۵ اینچ بسازد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر ValueWalk، این موسسه مالی امروز در یادداشتی به سرمایه‌گذاران خود بازار آینده گوشی‌های هوشمند را از آن گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای بزرگ دانست و اعلام کرد شرکت اپل باید برای افزایش سوددهی خود وارد تولید گوشی با نمایشگر بزرگتر از آی‌فون‌های فعلی شود.

این موسسه پیش‌بینی کرده که بازار گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای بزرگ که آن را “phablet” خوانده از ۲۷ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۲ به ۲۳۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۴ می‌رسد.

شرکت اپل هفته قبل تازهترین گزارش مالی خود را منتشر کرد. در این گزارش فروش آی‌فون اپل مقدار قابل توجهی با پیش‌بینی متخصصان وال استریت فاصله داشت و همین امر سبب کاهش ۵۰ میلیارد دلاری ارزش بازار این شرکت شد.[بحران مالی در اپل]

تحلیل‌گران معتقد می باشند که کاهش فروش آی‌فون به سبب افزایش تقاضا برای گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بزرگ مانند Galaxy S3 و Galaxy Note2 شرکت سامسونگ است.

گفتنی‌است بارکلیز پیش‌بینی کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۴ دو مدل آی‌فون، یکی با قیمت ارزان‌تر از مدل‌های فعلی و یکی به نام iPhone 5S با تغییرات جزئی نسبت به آی‌فون ۵ فعلی عرضه می‌کند و اکثر محصولات تازه این شرکت در زمینه موبایل نسخه‌های تازه سیستم عامل iOS‌ خواهد بود.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.