آی‌پد مینی به زودی معرفی می‌شود؟

دانش > تحقیق‌و‌ تولید
گزارش‌هایی درباره احتمال معرفی در روزهای آینده منتشر شده و شایعات حاکی از ان است که اپل دعوتنامه‌هایی برای رسانه‌ها برای حضور در مراسم معرفی آی‌پد مینی برای ۱۰ اکتبر فرستاده است.

به گزارش بی جی آر نیوز وبلاگ ژاپنی شایعات اپل Macotakara.jp با استناد به “منابع معتبر” گزارش کرد تولید آی‌پد مینی در کارخانه فاکس‌کان در بزریل، و نه در چین، شروع شده است. این وب‌‌سایت که معتبرترین منبع برای شایعات درباره محصولات اپل است می‌گوید نمی‌تواند تایید کند که کارخانه‌های اپل در چین نیز آی‌پد مینی را تولید می‌کنند، یا نه.

Macotakara.jp می‌گوید ‌منابع آن می‌گویند آی‌پد‌های مینی سوارشده بر خلاف شایعات قبلی دارای ورودی میکروفون در رویه پشتی نیستند.

با توجه به اینکه فاکس‌کان در حال تولید آیفون ۵ هم هست ممکن است اپل تولید محصولاتش را میان کارخانه‌ها در چین و برزیل تقسیم کرده باشد.

شایعات حاکی از آن است که آی‌پد مینی دارای یک صفحه نمایش ۷٫۸۵ اینچی و با وضوح ۱۰۲۴ در ۷۶۸، یک دوربین جلویی فیس‌تایم، و یک دوربین عقبی آی‌سایت و چارچوبی باریکتر است.

انتظار می‌رود ای پد مینی به رقیب با تبلت‌های کیندل فایر آمازون و نکسوس ۷ گوگل بدل شود و قیمتی بین ۲۴۹ تا ۲۹۹ دلار داشته باشد. ممکن است این آی‌پد یک گونه ۴G هم داشته باشد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.