آی‌کلاب ۴ ساله شد| سال نو شما مبارک

۸فروردین ۱۳،

باز هم سالی دیگر را پشت سر گذاشتیم. سالی پر از اتفاقات هیجان‌انگیز و جالب. امسال را می‌توان اولین سالی دانست که دوستان دیگر بیش‌از من در آی‌کلاب مطلب منتشر کردند. سعی کردیم امسال هم مانند سال پیش مطالب مفیدی را منتشر کنیم. علاوه بر این، همایش‌های بسیاری را پوشش دادیم. یکی از اشخاصی که باید از ایشان تشکر کنم احسان طریقت عزیز بود که مدت بسیار بسیاری از سال را به عنوان سردبیر آی‌کلاب همراه ما بودند و بسیاری از امورات را سر و سامان دادند. یکی از کارهایی که در این سال انجام شد ساخت مجموعه آی‌پالس بود که با استقبال بسیار بسیاری همراه شد. آغاز کار در خدمت رادیو میهن و مخصوصا دوست عزیز و خوبم سامان جعفری بودیم که با تبهری که در کار صدا داشت پادکستهایی با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کرد. 

سال ۹۲ مبارک

امسال را می‌توان سالی دانست که آی‌کلاب در بیشتر همایش‌ها حضور فعال داشت و تقریبا دوستان، ما را در همه همایش‌های مطرح می‌دیدند. اما در آخر سال موفق به حضور در جشنواره وب فارسی و سومین دوره استارت‌آپ ویکند نشدیم که امید‌وارم در سال تازه فرصت پوشش دادن دوره‌های تازه را بیابیم. 

هر سال شاهد راه‌اندازی سرویس‌های متعددی در وب فارسی هستیم که هر کدام سعی دارند تا به صورت حرفه‌ای وارد بازار شوند که باید از همه آنها قدردانی کرد. ولی سرویسی که امسال راه‌اندازی آن برایم جالب بود و به آینده آن امیدوارم سرویس باایمیل است. برای دوستانم در تیم باایمیل مخصوصا آرش زاد عزیز آرزوی موفقیت دارم. 

برای همه خوانندگان آی‌کلاب و همه دوستان عزیزم آرزوی سالی پربار و موفق را دارم. 

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.