ائتلاف روحانی و عارف دل جامعه را شاد می‌کند

رئیس دولت اصلاحات:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
باید سعی کنیم همه اندیشه‌ها و چهره‌هایی که می‌توانند در خدمت مردم باشند با تنوعی که لازم است در شوراها حضور یابند و خدمت بیشتری به مردم و کشور بکنند.

ایلنا نوشت: رییس دولت اصلاحات بر ضرروت نگاه فراجناحی اصلاح طلبان در انتخابات شوراها تاکید کرد و بااشاره به نامزدی حسن روحانی و محمد رضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه به این نتیجه رسیدیم که حتما باید ائتلاف باشد نتیجه خوبی است.

جمعی از نامزدهای اصلاح طلب انتخابات شورای اسلامی سراسر کشور ۱۸ خرداد ماه با سید محمد خاتمی دیدار کردند. در این دیدار رییس دولت اصلاحات با ابراز تاسف از رد صلاحیت تعدادی از چهره‌های اصلاح طلب در انتخابات شوراهای سراسر کشور گفت: این که تصور شود لیست خاصی متعلق به کسی است درست نیست.

وی با تاکید بر پرهیز از نگاه گرایشی و جریانی در انتخاب کاندیداهای شوراها و لزوم توجه به مصالح فراجناحی دراین عرصه تاکید کرد: باید سعی کنیم همه اندیشه‌ها و چهره‌هایی که می‌توانند در خدمت مردم باشند با تنوعی که لازم است در شوراها حضور یابند و خدمت بیشتری به مردم و کشور بکنند.

رییس دولت اصلاحات دربارهٔ انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه معتقدم تلاشی شد و به این نتیجه رسیدیم که حتما باید ائتلاف باشد نتیجه خوبی است، گفت: در مناظره هم جناب آقای عارف و جناب آقای روحانی مواضع خوبی داشتند. از جمله سوال شد که آیا از هفت نفر دیگر استفاده می‌کنید؟ گفته شد که علاوه بر هفت نفر دیگر هر کسی که برنامه داشته باشد ولو رد صلاحیت هم شده است باید از او استفاده کرد.

وی ادامه داد: از میان این دو نفر هر کدام باشند از توان و پشتوانه همدیگر حداکثر استفاده را خواهند کرد. باید از اندیشه‌ها و نیروهای دیگر هم استفاده کنند. ائتلاف در این عرصه دل جامعه را شاد می‌کند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.