ائمه جماعات یزد حمایت خود را از اجرای نسخه ۰۲ پزشک خانواده اعلام کردند

دوشنبه ۱۹ تیر – ۱۰:۵۲:۱۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- ائمه جماعات یزد حمایت خود را از اجرای نسخه ۰۲ پزشک خانواده اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا، دبیر ستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری استان یزد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ، هدف از برگزاری جلسه تبیین نسخه ۰۲ پزشک پزشک خانواده و نظام ارجاع را هم اندیشی و تبیین اهداف برنامه ملی پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری ( نسخه ۰۲) بیان کرد و اظهارداشت: تبیین اهداف و مزایای برنامه ملی پزشک خانواده به عنوان مصوبه برنامه چهارم توسعه و مصوبه هیات دولت از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.
سید جلیل میرمحمدی ادامه داد: همچنین در این جلسه عنوان شد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت تعاون کار و امور اجتماعی موظف به اجرای این برنامه بزرگ ملی در کشور هستند.
میرمحمدی همچنین تصریح کرد: بعضا ائمه جماعات یزد در این نشست خواستار افزایش ضریب امنیت پرونده الکترونیک سلامت شدند.
وی یادآور شد: همچنین  ائمه جماعات خواستار انتخاب پزشک زن  برای زنان و برعکس مطابق با شرع اسلام شدند که در این نشست مطرح شد در این مورد محدودیتی وجود ندارد و افراد مجاز می باشند که پزشک خود را انتخاب کنند.
دبیرستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری استان یزد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در یزد اظهار امیدواری کرد: با حمایت روز افزون ائمه جماعات بتوانیم این طرح ملی را به خوبی و با تمام قوت و قدرت در یزد اجرایی کنیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۹۱۰۵۲۱۲۹۲۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.