ابراز امیدواری «آملی لاریجانی» نسبت به بهبود وضعیت ارز

Mona Hoobehfekr-4-30.jpg

رییس قوه قضاییه گفت: یکی از ویژگی‌های مهم نشست سران سه قوه این است که در آن مشکلات تعاملی میان دستگاه‌ها و همچنین مسائل داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد و قطعا این جلسات به نزدیک شدن دیدگاه‌ها کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی پس از پایان جلسه سران قوا که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در این جلسه در مورد مسائل داخلی و خارجی و همچنین وضع کنونی گفت‌وگو شد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه هیچ‌گاه جلسات عمومی مانند جلسات خصوصی چنین ثمراتی ندارد و در این جلسات خیلی صریح و بی‌پرده در یک جمع صمیمی مشکلات مطرح می‌شود،‌ گفت: در جلسه سران قوا در خصوص مشکلات عمده بحث می‌شود. در این جلسه نیز در مورد مسائل مربوط به ارز بحث‌های مهمی شد، دولت محترم در تلاش است و امیدواریم به سرعت وضع بهبود یابد و ثمرات این جلسه در روزهای آینده مشخص شود.

آملی لاریجانی در پاسخ به این سوال که دستاوردهای برگزاری چنین جلساتی تاکنون چه بوده است؟ اظهارکرد: دستگاه‌های موجود در کشور برحسب قانون اساسی وظایف خود را انجام می‌دهند و بنا نیست که چنین جلساتی مصوباتی به دنبال داشته باشد اما همین گرد هم آمدن نتایج خوبی به دنبال دارد.

وی یادآور شد: در این جلسه در مورد ارز و وضع اقتصادی کشور بحث‌های مهمی صورت گرفت.

خبرنگاری سوال خود را این‌گونه مطرح کرد که در خصوص وضع اقتصادی چه تصمیمی گرفته شد که آملی لاریجانی گفت: اکنون نمی‌توانم بگویم. چون تصمیم اجرایی آن بر عهده‌ی رییس جمهور، بانک مرکزی و دیگر مسوولان است. ولی صحبت‌های خوبی شد که در روز‌های آینده انشاءالله هماهنگی‌های در سطح همه قوا ایجاد کند و امیدواریم با تلاش‌های دولت و هماهنگی سایر دستگاه‌ها وضعیت بهبود خوبی یابد.

وی افزود: در این جلسات همچنین اگر برخی توقعات از قوه قضاییه وجود دارد مورد بحث قرار می‌گیرد و ما توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

رییس قوه قضاییه در پایان با قدردانی از اهالی رسانه از برگزاری جلساتی با خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.