ابراز تأسف آیت​الله سبحانی و حسینی‌بوشهری از حوادث روز قبل قم/ آیت‌الله سبحانی: حوزه علمیه صاحب دارد و این نوع اقدامات کار حوزه و طلاب نیست

۲۳ام بهمن ،

به گزارش خانه ملت، آیت‌الله العظمی شیخ جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با علی لاریجانی که هم‌اکنون برای حضور در اجلاس مجمع مجالس کشورهای عضو اکو در پاکستان به سر می‌برد، اقدام روز قبل (۲۲ بهمن ماه) عده‌ای خودسر در هتک حرمت حرم شریف حضرت فاطمه معصومه (س) و اهانت به رئیس مجلس را به شدت محکوم کرده و آن را اقدامی در جهت اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.
آیت‌الله سبحانی از اقدام این اشخاص در ساحت مقدس حوزه ابراز تأسف و تنفر کرده و گفت: حوزه علمیه صاحب دارد و این نوع اقدامات کار حوزه و طلاب حوزه علمیه قم نیست.
همچنین آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری رئیس حوزه علمیه قم هم در تماس دیگری با محکوم کردن اقدام خودسرانه این اشخاص و اظهار تأسف از بروز چنین اتفاقی، حرکت این اشخاص را اقدامی ناشایست، شنیع و اهانت به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.
وی بر لزوم برخورد با اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) و کسانی که حرمت سالروز جشن پیروزی انقلاب را رعایت نکردند و به رئیس مجلس اهانت کردند، تأکید کرد.
 آیت‌الله حسینی‌بوشهری اقداماتی از این دست را خلاف مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران خوانده و بر لزوم حفظ وحدت و آرامش در کشور تأکید کرد.
گفتنی است روز قبل در جریان سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع با‌شکوه‌ راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر مقدس قم در حرم شریف حضرت معصومه (س)‌ بعضی اشخاص، سخنرانی رئیس مجلس را بر هم زدند.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.