ابراز خرسندی سفیر کشورمان از آزادی سه هموطن ایرانی در باکو

۷ م دیماه ،

noor-45.jpg

سفیر کشورمان از آزادی سه تن از هموطنان ایرانی و همچنین آنار بایراملی خبرنگار محلی نمایندگی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در باکو ابراز خرسندی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محسن پاک آیین در پاسخ به سوال خبرگزاری آپا در این مورد گفت: آزادی زندانیان همیشه خبر خوشحال کننده‌ای است و من هم امروز از خبر آزادی سه تن از هموطنان ایرانی و همچنین آقای آنار بایراملی خبرنگار محلی نمایندگی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در باکو بسیار خوشحال شدم.

وی افزود: آنار بایراملی خبرنگار شریفی است که سال‌ها در جهت تقویت ارتباطات دو ملت دوست و برادر فعالیت موثر داشت و آزادی وی خبر شیرینی برای مردم ایران و جمهوری آذربایجان می‌باشد.

وی گفت: لازم می‌دانم از جناب آقای الهام علی‌اف رییس‌جمهور محترم آذربایجان بخاطر این اقدام انسان‌دوستانه تشکر کنم و آزادی این عزیزان را به خانواده‌های آنان به خصوص پدر و مادر آنار بایراملی تبریک عرض نمایم.

سفیر کشورمان در باکو افزود: قطعا این قبیل اقدامات، بر روند رو به رشد مناسبات تهران – باکو خصوصا در عرصه همکاری‌های رسانه‌ای آثار مفیدی خواهد داشت.

با فرمان رییس‌جمهور آذربایجان تعداد ۸۷ نفر از جمله آناربایراملی، خبرنگار محلی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان و سه تن از زندانیان ایرانی به اسامی حسین نجاتی،هاشم درخشان و رضا عبدی آزاد شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.