ابراز علاقه کریستوفر نولان به ساخت فیلم جیمزباند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

7799342

 

باز هم فیلمی از یک کارگردان اکران شد و رسانه‌ها شروع به گمانه زنی در مورد اثر بعدی وی کردند.

به گزارش سرویس هنری ممتاز نیوز به نقل از تسنیم، با اکران فیلم «در میان ستارگان»، کریستوفر نولان فرصت پیدا کرده که کمی استراحت کند. با این حال رسانه‌ها دست از سر وی بر نمی‌دارند.

کارگردان سه گانه شوالیه تاریکی اخیرا مصاحبه‌ای با دیلی بیست داشته که در آن در مورد علایقش صحبت‌هایی به میان آورده اما همه می‌دانند که در صدر فهرست علایق این کارگردان سرشناس سه اثر خودنمایی می‌کنند: «جنگ ستارگان» جرج لوکاس، «۲۰۰۱: یک ادیسه فضایی» به کارگردانی استنلی کوبریک و مجموعه جیمز باند.

چیزی که این مصاحبه را خاص کرده صحبت‌های نولان در پاسخ به سوالاتی مبنی بر پروژه آینده‌اش است. پروژه‌ای که اگرچه هنوز مشخص نشده اما رسانه‌ها با آب و تاب فراوان در حال شایعه‌سازی درباره آن هستند.

نولان در مورد ساخت یک جنگ ستارگان جدید عنوان می‌کند که از نزدیک شدن به آن می‌ترسد. او می‌گوید در مورد سری جدید «جنگ ستارگان» که توسط جی جی آبرامز کارگردانی می‌شود هیجان‌زده است اما ترجیح می‌دهد به جای ساخت آن‌ها، کارهای خودش را بسازد.

با این اظهار نظرها قطعا شایعات مربوط به حضور کارگردان «تلقین» در مجموعه «جنگ ستارگان» قبل از آتش گرفتن، خاموش می‌شوند. اما اوضاع برای مجموعه جیمز باند متفاوت است زیرا او می‌گوید: «من عاشق جیمز باند هستم و در این سال‌ها مذاکراتی با تهیه‌کنندگان آن داشته‌ام که البته به کار ختم نشده است. آن‌ها کار بزرگی انجام می‌دهند و فعلا مرا احتیاج ندارند (چرا که) سم (مندس) یک استعداد فوق‌العاده است. من قطعا نفر اولی خواهم بود که برای فیلم بعدی جیمز باند در صف می‌ایستم. مثل فیلم‌های قبل».

چیزی که الان رسمی شده، این است که تهیه کنندگان جیمز باند و کمپانی مترو گلدوین مه یر با نولان مذاکراتی بر سر کارگردانی «جیمز باند» داشته‌اند. قطعا همکاری دو طرف به این زودی محقق نخواهد شد. چرا که سم مندس کارگردان «اسکای فال» برای دو فیلم دیگر قرارداد دارد اما با توجه به علاقه کریستوفر نولان و تهیه‌کنندگان جیمز باند شاید دیدن فیلمی در این مجموعه به کارگردانی کارگردان «پرستیژ» قریب الوقوع باشد.

 

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.