ابراز نگرانی نماینده ساری از وضعیت سیل‌زدگان مازندران

۲۲ آبان ،

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به سیل اخیر در استان مازندران که خسارات بسیاری به مراکز صنعتی، اراضی کشاورزی و واحدهای مسکونی وارد کرده است، گفت: اگر وضعیت بارندگی و امدادرسانی با این شدت ادامه داشته باشد قطعا شاهد خسارات جبران‌ناپذیری در منطقه خواهیم بود.

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  باشگاه خبرنگاران با اشاره به سیل اخیر در استان مازندران گفت: بارندگی و سی اخیر سبب وارد آمدن خسارات شدید به منازل، مراکز صنعتی و زمین‌های کشاورزی شده است و اگر وضعیت بارندگی با این شدت ادامه داشته باشد قطعا شاهد افزایش خسارات خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به حضور وزیر کشور در مناطق سیل‌زده مازندران افزود: وزیر کشور پس از ملاحظه وضعیت مناطق سیل‌زده ضروری دانست که اقدامات لازم برای جبران خسارات وارده هر چه سریعتر صورت گیرد و لذا رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه مامور رسیدگی و برآورد خسارات وارده به مناطق آسیب‌دیده شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با اشاره به حضور هلال احمر و دستگاه‌های امدادرسانی در مناطق آسیب‌دیده تصریح کرد: امدادرسانی در مناطق آسیب‌دیده همچنان در حال انجام است  که قطعا پس از بررسی‌های لازم، برآوردی از خسارت‌های وارده صورت گرفته و به دنبال آن اقدامات مقتضی برای جبران خسارتهای وارده انجام خواهد شد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.