ابراز همدردی اعضای ائتلاف پیشرفت با مردم زلزله زده بوشهر

۲۱فروردین۱۳،

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ اعضای «ائتلاف پیشرفت» با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده بوشهر تاکید کردند: با همت همه اعم از متخصصین امر، دستگاه‌های اجرایی و تقنینی، گام‌های اساسی در مورد مقاوم سازی و پیشگیری از آسیب‌های حوادث طبیعی در سراسر کشور برداشته شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که  البته توجه به رسیدگی سریع و بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه، موضوعی است که بدون فوت وقت باید مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی «ائتلاف پیشرفت»،متن کامل اطلاعیه حدادعادل، قالیباف و ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ناگوار زلزله در بعضی مناطق استان بوشهر با کمال تأسف، جمعی ازهموطنان را دچار درد، رنج و محنت کرده است.

اعضای «ائتلاف پیشرفت»، ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان این سانحه بر این باورند که در مقاطع بحرانی،  مردم نوع دوست و امت حزب‌الله نشان دادند که هم پیمان و همراه با یکدیگر می باشند.

اکنون بخش هایی از پیکره ایران اسلامی، دچار تخریب و آسیب شده است، جا دارد که آحاد مردم در زمینه رفع مشکلات رنج دیدگان به کمک یکدیگر بشتابند.

همچنین دولت و مسئولان امر نیز در تهران و استان بوشهر با تمام توان در جهت رفع کاستی‌ها بکوشند.

ایران عزیز با همه زیبایی‌ها و خوبی‌ها در مسر زلزله و حوادث طبیعی قرار دارد که ضروریست با همت همه اعم از متخصصین امر، دستگاههای اجرایی و تقنینی، گام‌های اساسی در مورد مقاوم سازی و پیشگیری از آسیب‌های حوادث طبیعی در سراسر کشور برداشته شود.

البته توجه به رسیدگی سریع و بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه، موضوعی است که بدون فوت وقت باید مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد.

در پایان ضمن ابراز همدردی مجدد با مردم استان سرافراز بوشهر، امیدواریم تا در اسرع وقت، آلامی که متوجه مردم بوشهر است کاسته شده و کار سکونت دائمی و مطمئن زلزله زدگان آغاز گردد.

ما نیز تمام توان خود را برای ارسال کمک به مردم عزیز بوشهر به کار خواهیم بست و از هم میهنان عزیز ایران اسلامی می خواهیم همچون همیشه بار دیگر با همت والای خود به کمک
آسیب دیدگان این اتفاق بشتابند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

غلامعلی حدادعادل، محمدباقر قالیباف، علی اکبر ولایتی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.