ابراهیم:شانس برد ایران برابر صربستان زیاد است

۲۹خردادماه،

 خسرو ابراهیم، کارشناس والیبال، اظهار داشت: تیم ملی کشورمان به دلیل داشتن ظرفیت های خوب، قدرت غلبه برحریف را دارد.

به گزارشممتازنیوز، وی گفت: ملی پوشان حتی در برابر روسیه قهرمان المپیک هم نمایش خوبی از والیبال ایران نشان دادند، به طور قطع در بازی با صربها هم این اتفاق همراه با کسب نتیجه خود رقم می خورد.

وی گفت: به طور قطع بازی تیم های ملی صربستان و ایران در تهران دیدار نزدیک و حساسی خواهد بود، این امر در حالی است که صربها به لحاظ فنی و تجربه از ما جلوتر می باشند.

کارشناس والیبال در ادامه افزود: با توجه به وجود رالی در والیبال، بازی در شرایط کنونی برای هر تیمی خطرناک و سخت است اما من به نوبه خود شانس برد ایران را در این دیدار زیادی می دانم.

مدیر اسبق تیم های ملی والیبال در ادامه گفت: از نظر فنی میان تیم های والیبال ایران و صربستان اختلاف زیادی نیست ولی صربها به دلیل چندین دوره حضور در لیگ جهانی از تیم ایران با تجربه تر می باشند.

ابراهیم تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به هفته سوم مسابقات لیگ جهانی و دیدار ایران و صربستان باید بگویم که در حال حاضر نیاز اصلی تیم ملی ایران دریافت و سرویس خوب و قدرتمند است.

وی تصریح کرد: ملی پوشان برای رسیدن به نتیجه برد درصد خطاهایشان را در سرویس به حداقل رسانده و دریافت هایشان را تقویت و توپ اول را به خوبی به دست پاسور برسانند.

وی گفت: به طور کلی تیم ملی ایران در آغاز بازیهایش عملکرد خوب و قدرتمندی دارد اگر این روند را به خوبی دنبال کند به طور قطع صربستان را در ایران مغلوب خواهد کرد در این صورت است که می توان گفت: تیم ملی با آغاز قدرتمند و ادامه آن برتریش را به حریف القا می کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.