ابراهیموویچ:از نمایش خود راضی هستم

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تیم ملی فوتبال سوئد در دیداری دوستانه با نتیجه‌ چهار بر دو سفید پوشان انگلیس را در هم کوبید.

زلاتان ابراهیموویچ که نمایش درخشانی داشت و هر چهار گل تیمش را iبه ثمر رساند، از شب رویایی خود سخن گفت.

به گزارش تفسیری ایسنا،مهاجم پاری سن ژرمن پس از پایان بازی گفت: سخت است که بتوانم حالت داخلی‌ام را توصیف کنم. شب لذت بخشی را پشت سر گذاشتم. واقعا از نمایش خود راضی هستم. با وجود این که یک بازی دوستانه بود، اما بازی زیبایی را iبه نمایش گذاشتیم و شاهد استقبال با شکوه تماشاگران بودیم.

وی درباره گل زیبای آکروباتیک خود که در دقایق پایانی iبه دست آمد، گفت: فکر نکنم که این iبهترین گل ملی من باشد، اما از آن لذت بردم. وقتی که جوهارت توپ را دفع کرد از دروازه‌ دور شده بود.وقتی که ضربه آکروباتیک را زدم با حالت درازکش توپ را تعقیب کردم. هنگامی که دیدم مدافع حریف تلاش می‌کند تا توپ را دور کند می خواستم فریاد بزنم که مانع آن نشود. اما خوشبختانه او نتوانست مانع ورود توپ iبه دروازه‌ شود و این گل زیبا رقم خورد.

ابراهیموویچ با این چهار گلی که iبه ثمر رساند تعداد گل‌های خود را iبه ۳۹ گل رساند و iبه عنوان سومین گلزن برتر فوتبال سوئد انتخاب شد. وی همواره در رقابت‌های اروپایی مقابل انگلیسی‌ها iبه مشکل بر می خورد و رابطه صمیمی با تماشاگران و رسانه‌های انگلیسی ندارد، اما با چهار گلی که در دیدار دیشب iبه ثمر رساند، iبه این ناکامی‌ها پایان داد. “این همواره مقابل انگلیس رخ می دهد.اگر مقابل آنها موفق iبه گلزنی شوی بازیکن خوبی هستی اما برعکس ا گر گلی iبه ثمر نرسانی بد هستی.به یاد می آورم لیونل مسی وقتی در فینال ۲۰۰۹ دروازه‌ منچستر یونایتد را باز کرد iبه یکباره iبه iبهترین بازیکن جهان تبدیل شد، چه بسا این هم در مورد من تکرار شود.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.