ابراهیمی: از ابتدا به مربی ایرانی اعتقاد داشتم

۳۰ آبان ،

   ناصر ابراهیمی کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفتگویی اظهار داشت: مسئولان ورزشی و فوتبال باید تا پایان مسابقات جام جهانی با کی روش و کفاشیان ادامه همکاری دهند و تغییرات در شرایط فعلی به هیچ عنوان به نفع فوتبال ما نمی‌باشد.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، وی ادامه داد: انتخابات فدراسیون تحت تأثیر عناصر غیر ورزشی و فوتبالی انجام می‌شود بنا بر این با جدایی کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال، نباید امیدوار به بهبود شرایط و اتفاقات خوش و خوب فوتبالی بود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه در وقت حضور کی‌روش در مدت سر مربیگری تیم ملی فوتبال تاکنون بازی زیبا و با کیفیتی را از ملی پوشان ایرانی شاهد نبودم اما در شرایط فعلی به ادامه همکاری با وی تا پایان دوران قرار داد و بازی های جام جهانی متعهد هستم.

وی افزود: کی روش با توجه به کارنامه اش مربی با تجربه و بزرگی است اما از مربی همچون وی قرار دادن به هافبک دفاعی در ۵ بازی دور از انتظار و غیر منطقی می‌باشد، کی‌روش به کرار از این تاکتیک استفاده کرده است اما بهره های لازم را نبرده با این وجود بدون در نظر گرفتن تاکتیک جدید تر، اشتباه خود را در بازی های متعدد تکرار کرده است.

کارشناس فوتبال افزود: از ابتدای انتخاب مربی تیم ملی به حضور فردی ایرانی معتقد بودم و همچنان نیز به این باور می باشم اما در شرایط فعلی حمایت از کادر فنی تیم سبب صعود به جام جهانی و بهبود شرایط می شود در غیر اینصورت با تغییرات و جابه جایی اشخاص اوضاع فوتبال مطلوب نمی شود.

ابراهیمی تصریح کرد: باشگاه ها نتیجه گرا شده اند از این رو به دنبال کشف استعداد ها و پرورش بازیکن نیستند و فوتبال ملی بزرگسالان کشورمان با فقر بازیکن مواجه شده است، در قبل به تیم های نوجوانان و جوانان به نسبت بزرگسالان توجه بیشتری است همین مسئله سبب شده در دوران قبل در رده ی بزرگسالان تیم ملی پر قدرتی داشته باشیم اما حال با تغییر نسل و جایگزین اشخاص به دلیلی که ذکر شد تیم ملی فوتبال ما روند نزولی طی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: فوتبال ایران از پایه خراب است لذا به عنوان کارشناس معتقد هستم و مربی ایرانی برای فوتبال ما مفید تر است چرا که آن ها در بطن مشکلات و شرایط ما قرار دارند و به خوبی از معضلات آگاه می باشند از این رو توانایی برخورد با مشکلات و رفع بحران های ایجاد شده را بیش از مربیان خارجی دارند.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد مربیان خارجی از کارنامه ی مناسبی برخوردار نمی‌باشند و به غیر از برانکو سایر مربیان خارجی عملکرد مناسبی در ایران نداشتند البته نباید فراموش کنیم که در وقت برانکو سطح بازیکنان به مراتب بالاتر از فوتبالیست های حال حاضر بوده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.