ابراهیمی: فرصت کافی برای و آماده‌سازی نداشتیم

 به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی ناصر ابراهیمی در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: تمرینات تست‌گیری از بازیکنان را همزمان با عید فطر در تهران آغاز کرده‌ایم و پس از  ۳ روز، عصر فردا آخرین روز کارمان برای محک زدن نفرات تستی خواهد بود. پس از آن به تبریز می‌رویم و در آنجا هم از شنبه تا دوشنبه بازیکنان تستی را آزمایش می‌کنیم. هم اکنون ۲۵بازیکن را در لیست خود قرار داده‌ایم که از میان آنها ۱۰تا ۱۵ نفرشان را به تبریز خواهیم برد.

سرمربی ماشین‌سازی با بیان اینکه نباید از از این تیم در این فصل توقع چندانی داشت، اضافه کرد: سال گذشته ۴ یا ۵ ماه قبل از شروع مسابقات آغاز کردیم و فرصت کافی برای بدنسازی، هماهنگی و اردوهای آماده سازی داشتیم، اما امسال فقط تا شروع لیگ ۲۵ روز زمان داریم و باید همه این کارها را به صورت فشرده انجام بدهیم. این در حالی است که رقبای ما ۳ ماه پیش کار خود را آغاز کرده‌اند.

ابراهیمی با اشاره به اهداف خود در این تیم گفت: به دنبال جمع کردن یک تیم آبرومند، جوان و پرتحرک هستیم که بتواند در لیگ دسته اول امسال آبروداری کند. اصلا نباید توقعاتی مانند سال گذشته داشت، چرا که هر فوتبال شناسی می‌داند با تاخیر به وجود آمده کار با سال گذشته متفاوت خواهد بود.

سرمربی ماشین سازی گفت: به طور مثال ما سال گذشته ۵ اردو در سرعین، ارومیه، تهران و تبریز داشتیم و حتی نیم فصل به ترکیه رفتیم، اما الان فرصت چندانی نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.