ابراهیم‌زاده:اجازه نمی‌دهم نفت روند نزولی پیدا کند

  منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال در دیداری دوستانه، با اشاره به این بازی اظهار داشت: هدف ما از انجام این بازی این بود که بتوانیم از تعطیلات‌مان به نحو احسن استفاده کنیم؛ می‌خواستیم مقابل تیمی باشیم که برنامه داشته باشد و به تیم ما فشار تاکتیکی وارد کند به همین دلیل به استقلالی‌ها پیشنها دادیم که جا دارد از آنها به خاطر قبول بازی با ما تشکر کنم.

وی افزود: دیدید که در دو نیمه متفاوت دو ترکیب جدا به زمین فرستادیم و شاید به همین خاطر بود که استقلال فشار بیشتری را متحمل شد. می‌خواستیم با یک تیم بالای جدول بازی کنیم که بازیکنان‌مان را محک بزنیم و البته باید قبول کنم که نقاط ضعفی داریم که باید آنها را بپوشانیم. به اعتقاد من بازی روز جمعه با پیکان خیلی سخت‌تر از این مسابقه است و باید دقت و توجه کنیم چون حالا همه نگاه‌ها به سمت نفت تهران آمده و از حضور خبرنگاران در این مسابقه مشخص است که همه به ما توجه دارند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه قلعه‌نویی مدعی شد که تیمش اصلاً خوب بازی نکرد و فشار تاکتیکی نفت چگونه به این تیم تحمیل شد، گفت: تیم استقلال می‌توانست به ما خیلی کمک کند به همین دلیل با آنها بازی کردیم تیم ما هیچ‌وقت نمی‌تواند مثل استقلال باشد چون نفرات‌مان با آنها متفاوت است البته این را هم بگویم که نفرات جایگزین ما خیلی به هم نزدیکند و ممکن است در طول فصل به تیم ما فشار بدنی وارد شود اما در مجموع مثل همین ‌روزها که تیم‌ها استراحت می‌کنند با برگزاری بازی‌های دوستانه تیم را در شرایط مسابقه نگه خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم تیم‌مان دچار روند نزولی شود.

خبرنگاری پرسید سال گذشته نفت تهران خوب بازی می‌کرد و آیا امسال هم این اتفاق می‌افتد که ابراهیم‌زاده گفت: آنهایی که سال گذشته بودند خیلی زحمت کشیدند و کل مجموعه تیمی ما هم امسال تلاش بسیار زیادی را انجام داد. من می‌خواهم تیم‌مان به همین شکل باشد و این روند را ادامه دهد.

ابراهیم‌زاده در خصوص اینکه آیا بازی‌های ذوب‌آهن را تماشا می‌کنید و نظرتان در خصوص نتایج این تیم چیست، گفت: من بازی‌های ذوب‌آهن را نمی‌بینم چون تمام مسابقات به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی در خصوص اینکه خودش مدتی در تیم ملی کار می‌کرد و آیا نحوه دعوت از بازیکنان تیم ملی را به این شکل می‌پسندد یا خیر، گفت: این را باید از مربیان تیم ملی بپرسیم اما همه چیز به تاکتیک‌ها و روش‌های مربیگری برمی‌گردد. سال گذشته از ذوب‌آهن ۶ نفر به تیم ملی دعوت می‌شدند و من تصور می‌کنم که کی‌روش  روند سال گذشته ذوب‌آهن را پسندیده که از بازیکنان به این شکل استفاده و آنها را دعوت می‌کند. البته باز هم در این خصوص نظر قطعی نمی‌دهم و می‌گویم که ممکن است نظر کی‌روش اینگونه باشد. باید تفکرات او را دید و اینکه باید پذیرفت با این بازیکنان ایران سبک‌های مربیان می‌تواند متفاوت باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.