ابراهیم‌زاده:ویسی خوب ریسک می کند

منصور ابراهیم زاده سرمربی نفت تهران، پیکان را تیم خوبی می داند و معتقد است ویسی در جریان بازی کارهای ریسکی انجام می‌دهد.

به نقل از گل ابراهیم‌‍زاده ابتدا در خصوص شرایط تیمش و برد نفت مقابل استقلال در بازی دوستانه می گوید:« استقلال همیشه تیم است، هرچند در این بازی بدون ملی‌پوشان و جباری و اکبرپور برابر ما بازی کردند. البته بازیکنان استقلال معمولا در این بازی‌ها از خودشان مایه نگذاشته و بیشتر در بازی‌های رسمی تمام توان‌شان را به کار می‌بندند.»

سرمربی نفت در مورد اینکه سه روز پیش از دیدار با پیکان، برگزاری دیدار با استقلال ریسک نبود خاطرنشان می کند:« احتمال آسیب دیدگی بازیکنان در تمرینات بیشتر است زیرا آنها برای انتخاب شدن، بیشتر درگیر می‌شوند اما در بازی‌ها به آنها می‌گوئیم مواظب باشند تا نفرات حریف مصدوم نشوند.»

ابراهیم‌‍زاده در خصوص بازی با پیکان هم حرف می زند:« پیکان همیشه تیم خوبی بوده است، ضمن اینکه در حال حاضر عبدالله ویسی هدایت این تیم را برعهده دارد که در جریان بازی کارهای ریسکی را خوب انجام می‌دهد. او با انگیزه کار کرده و دنبال تغییر شرایط است و قطعا این مسابقه، برای‌مان سخت‌تر از بازی با استقلال است.سعی می‌‎کنیم در همه شرایط خوب باشیم و در همه مسابقات برای پیروزی به میدان برویم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.