ابراهیم‌زاده: بازی با راه آهن را مدیریت کردیم

۵ م دیماه ،

منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از بازی تیم‌های راه آهن و نفت اظهار کرد: همان طور که قبل از بازی گفتم تعطیلات لیگ به نفع تیم ما شد چون بازیکنان مصدوم آماده شدند و نفرات جدیدی را هم جذب کردیم. امروز فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتیم و به هدف‌مان یعنی کسب پیروزی هم رسیدیم.

وی افزود: تیم حریف در نیمه اول صاحب یک پنالتی شد اما خوشبختانه دروازه‌بان ما گرفت و حریف در اواخر بازی آغاز به استفاده از توپ‌های بلند کرد که این رویه کار را سخت کرده اما خوشحالم که بازیکنانم بازی را مدیریت کردند.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که از دست دادن ایمان موسوی در ادامه مسابقه‌های لیگ به ضررتان نخواهد شد؟ گفت: ما از این کار هدفی داشتیم. تیم ما نیاز به بازیکنان متعددی در خطوط مختلف داشت ضمن اینکه قرار بود موسوی را با دو بازیکن تعویض کنیم. خوشحالم که رضا نوروزی هم با برطرف شدن آسیب دیدگی‌اش کم کم به ما اضافه می‌شود. این کار را انجام دادیم تا کامل‌تر شویم.

سرمربی تیم نفت در واکنش به اینکه اگر این تیم به اراک منتقل شود مشکلی نخواهید داشت گفت: صحبت‌هایی که کفاشیان در این باره مطرح کرده دلیل بر قطعیت موضوع نیست و او خود گفت هرچه قانون بگوید همان انجام می‌شود. حتی اگر این اتفاق بخواهد رخ دهد سال آینده خواهد بود. از طرفی بازیکنان قراردادهایی دارند که اگر این اتفاق صورت گیرد می‌توانند یک طرفه قراردادهایشان را فسخ کنند. فکر می‌کنم تا ۱۰ دی همه چیز مشخص شود چون تکلیف خصوصی سازی تیم‌ها باید مشخص شود. امیدوارم هرچه می‌شود به سود فوتبال کشور باشد.

وی افزود: ما می‌دانیم همه جای کشور به داشتن تیمی در سطوح بالای مسابقه‌های کشور نیاز دارند اما بهتر است که خودجوش باشد و تیم‌هایی از خود آن مناطق به رده‌های بالا راه یابند نه اینکه تیم‌هایی را به آن‌ها تحمیل کنیم. سابقه انتقال پاس با آن ابهتی که داشت در ذهن‌ها باقی است.

سرمربی نفت در واکنش به اینکه آیا این موضوع تمرکز بازیکنانتان را بر هم نمی‌زند گفت: چنین نیست چون همه آن‌ها می‌دانند حتی در صورت این اتفاق مشکلی برایشان پیش نمی‌آید و از طرفی به مسئولان نفت اعتماد دارند بنابراین جای نگرانی نیست.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که در نیم فصل اول از کم‌تجربگی بازیکنان‌تان ضربه خوردید حال چه می‌کنید تا این شرایط در نیم فصل دوم برایتان به وجود نیاید اظهار کرد: ما در نیم فصل اول دقیقا از زمانی ضربه خوردیم که با استقلال بازی داشتیم. اخراج‌ها و اخطارهای بی‌مورد و آسیب دیدگی‌ها سبب شد با کمبود بازیکن مواجه شویم. ما حتی به اردوی خارجی رفتیم تا با انجام بازی‌های تدارکاتی خوب به تجربه بازیکنان‌مان بیفزاییم. به هر حال مشکلات ما برطرف شده و بازیکنان آماده شده‌اند. از طرفی بازیکنان از ابتدای فصل تاکنون به شناخت بیشتری از هم رسیده‌اند و این می‌تواند برای ما خوب باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.