ابراهیم‌زاده: با مرفاوی درگیری لفظی نداشتم

۰۱م اسفند ،

منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی ۲ بر یک برابر صبای قم، در نشست خبری اظهار داشت: می‌دانستیم صبا بعد از شکست مقابل الشباب در آسیا با ۲ مسئله روبرو است، اول اینکه تماشاگر زیادی برای تشویق این تیم به ورزشگاه نمی‌آید دوم اینکه در آغاز بازی صبا به دلیل باختی که داشته به مشکل برمی‌خورد. در نیمه اول بیش از ۲ گل می‌توانستیم بزنیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در نیمه دوم هم صبا با انگیزه‌تر شد اما ما باز هم روی ضد حملات می‌توانستیم گلزنی کنیم.

ابراهیم‌زاده در مورد آینده نفت تهران گفت: آینده روشنی با این تیم داریم، البته بازی با تیم‌های پایین جدول سخت‌تر است زیرا بازی‌ها فیزیکی می‌شود. به دلیل فشردگی مسابقات هم فرصت استراحت زیادی نداریم.

سرمربی نفت در مورد اینکه این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند یا نه، گفت: با تیم‌های بالای جدول بازی مستقیم داریم و اگر بتوانیم خودمان را حفظ کنیم شانس حضور در رده‌های بالا را داریم.

وی در مورد درگیری لفظی با صمد مرفاوی گفت: من با مرفاوی درگیری لفظی نداشتم، مخاطب هر دو ما داور بود و به داور اعتراض کردیم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه لیگ برتر ایران باید ۱۸ تیم باشد یا کمتر گفت: از نظر امکانات و مسافت شهرها و تهیه بلیت هواپیما ۱۸ تیم برای لیگ ما زیاد است، اما از نظر علاقه‌مندی ۱۸ تیم برای لیگ ایران خوب است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.