ابراهیم‌زاده: دلم برای آسیا تنگ شده است

۱۹ام بهمن ،

منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: این دیدار سومین بازی ما در طول این فصل برابر پرسپولیس است. از سویی مسابقات جام حذفی شرایطش با لیگ برتر فرق می‌کند و احتمال ایجاد نتایج باور نکردنی در جام حذفی به سبب شرایط خاصش وجود دارد. به هر حال فردا با توجه به رفع آسیب دیدگی‌ها برابر تیمی با انگیزه، پرطرفدار و قدرتی بازی خواهیم کرد که از آن شناخت خوبی داریم. به طور کلی اکثر تیم‌ها دو تیم استقلال و پرسپولیس را به خوبی می‌شناسند و از بازیکنان و شرایط آن دو تیم آگاهی دارند. از طرفی پرسپولیس هم ضعف‌هایی دارد و ما در این مدت فرصت آنالیز خوبی داشتیم و فکر می‌کنم که هر کسی که بازی بهتری را ارائه دهد به نتیجه‌ دلخواهش برسد.

به گزارش ایسنا ، سرمربی نفت تهران در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که تیمش در چهار بازی اخیر موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده است و آیا قادر به ادامه این روند است؟ گفت: ما تلاش می‌کنیم برابر پرسپولیس، فوتبال خوبی را ارائه دهیم و به این مسایل توجه چندانی نداریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود محروم، مصدوم و یعقوب کریمی در بازی فردا گفت: خدا را شکر محروم و مصدومی نداریم. یعقوب کریمی هم در تیم ملی دقایق کمی به میدان رفته بود و دیروز هم در تمرینات ما حضور داشت و با ریکاوری‌ای که انجام داد برای بازی فردا آماده است و مشکلی بابت حضور در این دیدار ندارد.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوال دیگر از خبرنگار ایسنا، دربارهٔ شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی گفت: یک ضرب المثلی است که می‌گوید «چون که ۱۰۰ آید ۹۰ پیش ماست» ما تلاش می‌کنیم تا موفق شویم، وقتی که موفق شویم، خود به خود آسیا هم می‌آید. هدف ما فوتبال خوب است . شاید از لحاظ تعداد تماشاگر رقم و عدد بالایی نباشیم، ولی به دنبال این هستیم که از لحاظ فوتبالی و درک فوتبالی بازیکنان استفاده کنیم و با بازی‌های خوب به شانس گرفتن سهمیه آسیا برسیم.

وی در ادامه در پاسخ به شایعاتی دربارهٔ انتقال بازی‌های نفت تهران به ورزشگاه یادگار قم حکایت دارد، گفت: من نمی‌توانم جواب این سوال را بدهم. طبق قرارداد من و بازیکنان هر کجا که باشگاه تعیین کند باید حضور داشته باشیم و بازی کنیم به همین دلیل من به این مساله وارد نمی‌شوم و پاسخی نمی دهم.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که آیا شکست سنگین نفت تهران در جام حذفی برابر پرسپولیس بر روحیه بازیکنانش تاثیر گذاشته یا خیر؟ گفت: خوشبختانه ما بعد از همان بازی آن دیدار را فراموش کردیم و برای همین بود که بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. به هر حال بازیکنان من تجربه‌اندوزی می‌کنند. در آن دیدار هم ما پر تلاش بودیم، ولی دقت ما پایین بود و این دیدار به هیچ وجه ارتباطی به آن بازی نخواهد داشت.

ابراهیم‌زاده در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا از بازیکنان جذب شده در نیم فصل رضایت دارد یا خیر، گفت: چه کسی گفته که من راضی نیستم. شما به عنوان رسانه تیترها را نخوانید، متن را بخوانید. از من سوال کردند دربارهٔ ایمان موسوی و من گفتم موسوی در تیم ما تا آخرین روز تمرین کرد، ولی دو بازیکن استقلال در آن تیم تمرین نکرده بودند. من صادقانه گفته‌ام که تمرین نکرده بودند. من شاید یک لیست پنج نفره را به مدیر تیم بدهم تا جذب کند. اگر چهار نفر اول جذب نشدند و مدیریت به سبب مسایل مالی فقط توانست بازیکن پنجم را برای من جذب کند، باز هم آن بازیکن انتخاب من است. از بهترین‌هایی که می‌شد جذب شود. با این حال به نظرم این سوال مشکل ساز است و بازگشت به عقب است، چرا که هشت هفته‌ از آغاز نیم فصل دوم قبل و پرسیدن این سوالات چندان درست نیست.

ابراهیم زاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دلتان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا تنگ نشده است؟ گفت: به آن فکر می‌کنم. به همین دلیل است که تلاش می‌کنم تا موفق شوم و بار دیگر در آسیا حضور داشته باشم، چرا که با حضور در آسیا تجربه‌های جدیدی ایجاد می‌شود که هم برای مربی جدید است و هم برای بازیکن و رسانه. وقتی تیم ما به آسیا نمی‌رود و یا به فینال آسیا نمی‌رود، همه ما عقب می‌افتیم. حتی رسانه‌ها چرا که فرصت حضور در یکی از بالاترین سطوح را از دست می‌دهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.